تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802179621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيد محمد خاتمي :ماهيت «بنياد باران» سياسي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: سيد محمد خاتمي :ماهيت «بنياد باران» سياسي نيست
رئيس بنياد باران گفت: بايد مرحله جديدي از فعاليت باران در همان چارچوبي كه مشخص شده است ادامه يابد و باران فعال و پرنشاط مي‌تواند باعث تقويت نظام و پرداختن به مسائلي شود كه جاي آنها در جامعه ما خالي است.

به گزارش روابط عمومي بنياد باران، سيد محمد خاتمي در هفتاد و سومين نشست ماهانه باران، اظهار داشت: همانطور كه دوستان عزيز ما مي‌دانند، بنياد باران به اين منظور تأسيس شد كه بتواند كانوني براي گردهمايي همه انديشه ها، تجربه ها و كساني باشد كه در جامعه ما فعال بوده وعلاقه‌مند به اصل انقلاب و سربلندي كشور هستند. باشد تا هم با گردهم آمدن، ديدارها تازه شود و هم نسبت به مسائل روز ايران و جهان روزآمد شوند و نيز در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي فعال باشد.

وي افزود: البته ماهيت بنياد باران ماهيت سياسي نيست؛ گرچه وقتي يك جمع فعالي اينچنيني فعاليت كند فعاليتش آثار سياسي دارد . بيشتر جنبه هاي فكري و پر كردن خلاء هايي كه در جامعه ما وجود دارد، مدنظر بود؛ در اين راستا، باران برنامه هاي بلندي داشته و دارد. اساسنامه بنياد از سنجيده ترين اساسنامه هاي تدوين شده در كشور است كه در اينجا بايد از استاد بزرگوار آقاي دكتر حبيبي كه ما را در نوشتن اين اساسنامه كمك كردند ياد كرد؛ كسي كه پيش نويس قانون اساسي را هم تدوين كرده بودند. در آن اساسنامه فعاليت هاي مورد نظر كه بايد انجام گيرد پيش بيني شده بود تا مركزي براي انديشه و فكر وجود داشته باشد، تجربيات گذشته اندوخته شود و به كساني كه در مسئوليت هستند منتقل و انتقادات هم بيان شود.

رئيس بنياد باران با بيان اين كه بنياد از همان اول با نوعي تنگ نظري رو برو شد، يادآور شد: حتي براي اين كه ما رسما صاحب يك موسسه آموزشي-پژوهشي شويم موافقت نشد ولذا كجدار و مريز كارها طي شد تا بالاخره در دوره اول فعاليت هاي نسبتا خوب -اما ناكافي- صورت گرفت. در دوره دوم فعاليت ها با مشكلات بيشتري رو برو شديم و آنچه كه در اين مدت بيشتر مهم بود اين كه با وجود تنگناها و سختي ها ،چراغ باران روشن نگهداشته شود. امكانات مادي و هم زمينه فعاليت هاي مورد نظر خيلي كم بود، اما دوستان همت كردند؛ دوستاني كه فقط در هنگام گشاده دستي هستند فراوان هستند، اما دوستاني كه در هنگام تنگدستي و تنگنا هستند، كم هستند. در باران دوستاني بودند كه واقعا همت بزرگي دارند و چراغ اينجا را روشن نگهداشتند و مشكلات زيادي را نيز تحمل كردند.

وي با اشاره به انتخاب هيأت مديره و مديرعامل جديد باران گفت: من از جناب آقاي دكتر رازاني صميمانه سپاسگزاري مي كنم كه در يك مقطع زماني كه موقعيت مناسبي نبود، پذيرفتند كه اين مسئوليت را بر عهده بگيرند و الحق به خوبي آن را بر عهده گرفتند. اين كه ما امروز باز هم مي توانيم در كنار هم بنشينيم و صحبت كنيم ،تا حد زيادي مرهون تلاش و كار مستمر جناب آقاي رازاني است؛ البته من از تمام اعضاي شوراي عالي و هيأت مديره تشكر مي كنم كه بايد به طور ويژه از آقايان دكتر عارف؛حاجي و جمشيد انصاري؛رسولي و زماني تشكر كنم.

خاتمي تصريح كرد: ما احساس مي كنيم كه بايد مرحله جديدي از فعاليت باران در همان چارچوبي كه مشخص شده است ادامه يابد و باران فعال و پرنشاط مي تواند باعث تقويت نظام و پرداختن به مسائلي شود كه جاي آنها در جامعه ما خالي است.

وي افزود: بنده با تمام احترامي كه براي دوستان قائل هستم، واقعا مايل بودم آقاي دكتر رازاني به فعاليت هاي خود ادامه دهند، ولي به هر دليلي ايشان ترجيح دادند كه كنار ما بمانند، اما در اين موقعيت نمانند و ما از ايشان استفاده مي كنيم.



چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن