تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمده فروشان مواد مخدر شناسايي شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عمده فروشان مواد مخدر شناسايي شده اند
فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: عمده مواد فروشان و معتادان ولگرد براي ما شناساسي شده اند و در تلاش هستيم تا با همكاري ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائيه چهره اجتماع را پاك كنيم و در جامعه آرامش بيشتري حكمفرما شود.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از قم، سردار اسماعيل احمدي مقدم عصر امروز پس از مراسم اختتاميه دوره هاي بصيرت مسئولان عالي نيروي انتظامي استان ها در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري دوره هاي بصيرت اظهار كرد: در دوره هاي بصيرتي فرماندهان عالي نيروي انتظامي، معاونان نيرو، روساي پليس ها، فرمانده استان ها و فرمانده يگان هاي عمده حدود 100 نفر به مدت يك هفته در قم در هفتمين دوره حضور يافتند و از محضر فضلا و اساتيد بهره گرفتند.

فرمانده نيروي انتظامي كشور با اشاره به مباحث عنوان شده در دوره هاي بصيرتي، افزود: مباحثي مثل اخلاق فردي، اخلاق حرفه اي و سازماني، مهدويت، شيطان شناسي، مباحث سياسي و آگاهي نسبت به مسائل روز مطرح شده است.

وي به ديدار با علما و مراجع عظام اشاره كرد و افزود: استفاده از محضر مراجع تقليد، اماكن متبركه و معنوي قم نيز از جمله برنامه هاي جانبي دوره طرح بصيرت بود.

احمدي مقدم آمار حاضران در هفتمين دوره بصيرت را 900نفر اعلام نمود و تصريح كرد: مديران ارشد و عالي نيروي انتظامي حدود 900 نفر در 4هفته گذشته دوره ديدند و ارزيابي كل اين 900 نفر بالاي 90درصد رضايت مطلوبيت و اثر بخشي دوره را نشان مي دهد.

فرمانده نيروي انتظامي كشور به طرح والعاديات اشاره كرد و خاطر نشان كرد: در موضوع مواد مخدر و جمع آوري معتادان، قسمت مهم زيرساخت هاي نگهداري و درماني از زندان براي مواد فروش ها تا مراكز ترك و بازپروري اردوگاه هاي كاري كه در قانون پيش بيني شده بايد مدنظر قرار گيرد.

وي با اشاره به ظرفيت هاي بخش خصوصي در طرح گفت: نيروي انتظامي آمادگي كامل براي جمع آوري معتادان دارد و در هر زمان كه ظرفيتي ايجاد شود براي كسب رضايت عمومي اجرا مي شود.

سردار احمدي مقدم تاكيد كرد: عمده مواد فروشان و معتادان ولگرد براي ما شناساسي شده هستند و در تلاش هستيم تا با همكاري ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائيه چهره اجتماع را پاك كنيم و در جامعه آرامش بيشتري حكمفرما شود.

فرمانده نيروي انتظامي كشور به ازدحام مردم به سمت مرزها براي زيارت عتبات عاليات در اربعين حسيني اشاره كرد و افزود: اين روزها خروجي مرزها بين 30تا40 هزار نفر در روز است در حالي ظرفيت در حالت طبيعي 3تا 4 هزار نفر است.

وي با بيان تمهيدات نيروي انتظامي براي مرتفع كردن اين مسئله، بيان كرد: ازدحام و فشار مردم براي خروج از مرزها بسيار زياد است، مشكل اين است كه اگر اجازه دهيم همه مردم از مرزها عبور كنند مرز عراق ظرفيت جذب اين تعداد را ندارد.

احمدي مقدم خاطرنشان كرد: تلاش مي كنيم ازدحام را در مرزهاي داخل كشور حفظ كنيم كه البته اين سبب فشار به خودمان شده است.

فرمانده نيروي انتظامي كشور با اشاره به اينكه در سال هاي قبل اجازه به اين صورت داده نمي شد، گفت: مرزهاي عراق آمادگي لازم را براي ورود به صورت سهل و روان ندارد اما بخش عمده مشكلات ناشي از كمبود ظرفيت در طرف مقابل است.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن