تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا خبر دادطراحي جديدترين متد تمرينات بدنسازي ويژه بازيكنان نخبه در فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا خبر دادطراحي جديدترين متد تمرينات بدنسازي ويژه بازيكنان نخبه در فوتسال
مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا از طراحي جديدترين متد تمرينات بدنسازي ويژه بازيكنان نخبه در فوتسال خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز و به نقل از روابط عمومي باشگاه دبيري تبريز، شهاب سفال‌منشمدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا درباره اين روش اظهار كرد: يكي از اركان موفقيت در ورزش خصوصا در سطح قهرماني آمادگي جسماني است و نظر به اينكه در طول سال‌هاي گذشته مربي تخصصي بدنسازي در رشته فوتسال نداشته و از مربيان بدنسازي ساير رشته‌ها همانند فوتبال و دووميداني استفاده مي‌شد، لزوم طراحي بدنسازي مختص رشته فوتسال به خوبي احساس مي‌شد و در همين زمينه بدنسازي اين رشته با جديدترين متد تمرينات براي بازيكنان فوتسال طراحي شد.

مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا مدت طراحي بدنسازي فوتسال را 5 سال ذكر كرد‌ و افزود: براي اين برنامه بيش از 300 مقاله تخصصي را بررسي كرده و با مربيان صاحب نام فوتسال كشورها برزيل، روسيه، اسپانيا، تايلند، ژاپن ، ايران و كليه مربيان فوتسال AFC در ارتباط بوده و در تمرينات تيم هاي مختلف ملي و باشگاهي اروپايي و آسيايي حضور يافتم.

كارشناس ارشد فيزيولوژي ورزشي كشور تصريح كرد: اين تمرينات تلفيقي از تمرينات تكنيكي بازيكنان فوتسال و تمرينات آمادگي جسماني بوده و تمرينات تكنيكي ـ فيزيكي هستند كه بازده‌اي خيلي زيادي در اجراي تدابير تاكتيكي دارد كه از سوي مربيان اتخاذ مي‌شود، را دارد.

مربي تيم دبيري تبريز گفت: اميدواريم با روش ابداع شده سرعت در اجراي حركات بازيكنان با توپ و بدون توپ افزايش يافته و بازيكنان فوتسال را به بالاترين سطح اجراي خلاقيت تكنيكي و برنامه هاي تاكتيكي تيم برسانيم.

وي افزود: با توجه به اينكه اين برنامه براي نخستين بار در ايران و باشگاه دبيري اجرا مي‌شود اميدوارم اين متد در آينده در كلاس‌هاي مربيگري نيز تدريس و به مربيان فوتسال اين تمرينات ويژه ارائه شود.

سفال‌منش در مورد تمرينات اين متد مدرن آموزشي بيان كرد: كار با وزنه مختص بازيكنان فوتسال، تمرينات غير هوازي براي بالا بردن توان بازيكنان همراه با توپ و تمرينات هوازي است كه جديدترين تمرينات ويژه چابكي و انعظاف پذيري در متن آن گنجانده شده است.

سرمربي سابق تيم‌هاي پتروشيمي تبريز و پوشينه بافت قزوين خاطرنشان كرد: اعتقاد دارم در فوتسال مدرن دنيا مربيان بدنسازي بايد دانش كافي از انواع تكنيك‌هاي فردي و كارهاي گروهي و تاكتيك‌هاي تيمي فوتسال را داشته باشد تا بتواند به درستي و آگاهي كامل به بدنسازي تيم پرداخته و بايد اين نكته را ذكر كنم كه اساس موفقيت در هر رشته‌اي در گام نخست بدنسازي خوب است.

وي عنوان كرد: عمر بدنسازي سنتي به پايان رسيده و ديگر جايي در آماده‌سازي جسماني تيم‌ها ندارد و اين متد به خوبي مي‌تواند ضمن بدنسازي تخصصي در فوتسال، به آمادگي جسماني تيم‌ها نيز كمك شاياني كند.

شهاب سفال‌منش از اعضاي تصميم گيرنده در تاليفات جزوات آموزشي ويژه كار آمادگي جسماني كميته فوتسال كنفدراسيون فوتبال آسيا بوده و برنامه بدنسازي وي مورد تاييد تار قلي‌زاده رئيس دپارتمان فوتسال آسيا قرار گرفته است.

انتهاي پيام/60001/ك

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن