تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امور فرهنگي اداره كل بهزيستي همدان:3 مركز دي آي سي در استان همدان فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور فرهنگي اداره كل بهزيستي همدان:3 مركز دي آي سي در استان همدان فعال است
معاون امور فرهنگي اداره كل بهزيستي همدان از فعاليت سه مركز دي آي سي در استان همدان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، ابوالفضل باب‌الحوائجي عصر امروز در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در همدان از وجود سه مركز دي آي سي در استان همدان خبر داد و افزود: به يك‌هزار و 200 نفر در اين مركز خدمات ارائه مي‌شود.

وي ادامه داد: از اين سه مركز دو مركز دي آي سي در شهرستان همدان و يك مركز دي آي سي در شهرستان ملاير فعال است كه به ارائه خدمات مي‌پردازند.

معاون امور فرهنگي اداره كل بهزيستي استان همدان با اشاره به وجود چهار مركز درماني نگهدارنده از معتادان در استان افزود: تاكنون يك‌هزار و 193 نفر در اين مراكز درمان شده‌اند.

وي با اشاره به تغيير الگوي مصرف مواد مخدر افزود: استفاده از سرنگ تزريقي در ميان معتادان با ورود مواد صنعتي كاهش داشته است.

باب‌الحوائجي نقش مركز نگهداري شبانه بانوان بي‌سرپناه در همدان با ظرفيت 20 نفر را مهم دانست و گفت: اين افراد در فصل سرما از اين مكان به عنوان سرپناه استفاده مي‌كنند.

معاون امور فرهنگي اداره كل بهزيستي استان همدان با اشاره به وجود 100 مركز كمپ ترك اعتياد غير مجاز در استان طي سال‌هاي گذشته افزود: با پيگيري صورت گرفته تعداد اين مراكز كاهش داشته است.

وي با بيان اينكه پنج مركز كمپ ترك اعتياد در صدد اخذ مجوز است، ابراز كرد: به سه مركز غير مجاز اخطار داده شده و 15 مركز نيز با دستورالعمل تعطيل شده است.

باب‌الحوائجي با اشاره به عملكرد خوب كمپ‌هاي ترك اعتياد افزود: شهرستان همدان از لحاظ عملكرد رتبه اول و شهرستان ملاير رتبه دوم را كسب كرده است.

وي در ادامه با اشاره به استفاده 10 هزار و 759 نفر از خدمات بهزيستي طي 9 ماه امسال افزود: به طور ميانگين براي هر نفر يك‌هزار تا 2 هزار تومان هزينه شده است.

معاون امور فرهنگي اداره كل بهزيستي استان همدان با اشاره به حضور پزشك و پرستار از ابتداي سال به صورت داوطلبانه در مراكز ترك اعتياد، اين موضوع را مهم دانست.

وي در پايان از اختصاص 80 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض به كمپ‌هاي ترك اعتياد طي سال گذشته خبر داد.

انتهاي پيام/89026/ك30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن