تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802510968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان تشكيل 3 كميته به رياست معاونين استاندار براي بررسي مشكلات ايثارگران و خانواده شهداي استان


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: استاندار همدان تشكيل 3 كميته به رياست معاونين استاندار براي بررسي مشكلات ايثارگران و خانواده شهداي استان
نيكبخت دستور تشكيل سه كميته به رياست معاونين استاندار براي بررسي مشكلات ايثارگران و خانواده شهداي استان را صادر كرد.


به گزارش خبرگزاري برنا از همدان ، استاندار همدان در شوراي مشورتي استاندار درامور ايثارگران ، گفت: به پيشنهاد اين شورا كميته اشتغال و مسائل اقتصادي با مسئوليت معاون توسعه مديريت و منابع انساني، كميته مسكن و امور زيربنايي با مسئوليت معاون امور عمراني و كميته فرهنگي و امور اجتماعي با مسئوليت معاون سياسي و امنيتي در استانداري هرچه سريع تر تشكيل شوند تا با ارائه راهكار در حل مشكلات اين قشر ارزشمند مورد به مورد پيش برويم.

وي ادامه داد: نمايندگان دولت در استان وظايفي در قبال ايثارگران و خانواده معزز شهدا دارند و بايد قدم هايي در شان آنها بردارند و زماني اين قدم ها ارزشمند است كه ايثارگران درخواستي در آن زمينه مطرح نكرده باشند و انجام وظايف و خدمت به موقع باشد.

استاندار با درخواست از ايثارگران و خانواده شهدا براي ياري وي در مسئوليت، با مشورت دهي و انتقال مسائل، ادامه داد: ايثار يعني هرچه داري در راه خدا بدهي و اين يعني از خود گذشتگي به تمام معنا و ايثارگران و خانواده شهدا از تبار بزرگاني هستند كه هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و براي حفظ انقلاب و در اطاعت از امام(ره) دادند.

نيكبخت افزود: برخي در اين راه به درجه رفيع شهادت رسيدند، برخي به جانبازي رسيدند كه شهداي زنده انقلاب هستند و ايثار را ادامه مي دهند و آزادگان و همسران شهدا نيز به همين شكل و فرزندان شهدا كه يادگار ارزش هاي تمام نشدني انقلابند به همين شيوه ايثار را ادامه مي دهند

وي با بيان اينكه فرزندان شهدا بايد بدانند كه مادراني كه در نبود پدر، آنها را بزرگ كرده اند، چقدر بزرگوارند، اضافه كرد: انقلاب را ايثارگران و شهدا به نتيجه رساندند و حفظ كردند و جنگ را همين ها اداره كردند و اكنون نيز خانواده شهدا و ايثارگران در صحنه حضور دارند و حقي بزرگ بر مسئولان دارند كه هيچ زمان تمام شدني نيست.

استاندار اظهار داشت: استان همدان در دوران دفاع مقدس علاوه بر مديريت جنگ و حضور فعال در دفاع مقدس، پشتيباني جنگ را هم برعهده داشت و اين حمايت زبانزد است و فداكاري هاي گوشه گوشه استان همدان در جنگ تحميلي آشكار است مخصوصا براي كسي كه مي خواهد توسعه استان را بررسي كند.

نيكبخت تصريح كرد: همدان خيلي مانده كه حقوقش را به دست آورد زيرا زماني كه خيلي از استان ها با دلار 7 توماني ساخته شدند، استان همدان يك دلار استفاده نكرد و سرگرم پشتيباني و حمايت از جنگ بود و به همين دليل مطالبات استان همدان مضاعف است.

وي با تاكيد بر اينكه استان همدان بسيار حقوق ادا نشده دارد، بيان داشت: اميدواريم همان ارواح پاك شهدا ما را كمك كند و تحمل و صبوري جانبازان ما را ياري كند تا مطالبات توسعه اي استان را به دست آوريم.

استاندار خطاب به نمايندگان ايثارگران، آزادگان و خانواده معزز شهدا كه در جلسه حضور داشتند، گفت: حرفي براي گفتن در مقابل شما ندارم و به شما ارادت دارم و سر تعظيم مقابل شما فرود مي آورم و آرزو دارم، بتوانم از نقطه نظرات شما بهره مند شوم و راهنمايي بگيرم و احساس خدمتگزاري كنم.

نيكبخت با بيان اينكه بايد همراه و امين و مامن همديگر باشيم، خاطرنشان كرد: قصدم اين است كه تمام توانم را براي كار مردم صرف كنم و هيچ توجهي به جناح و گروه و دسته ندارم.

وي با يادآوري خلق حماسه سياسي در لبيك به رهبر معظم انقلاب از سوي مردم در انتخابات رياست جمهوري و تداوم آن در مذاكرات هسته اي، ادامه داد: در انتخابات 24 خرداد ماه مردم گفتمان دولت تدبير و اميد را برگزيدند كه اعتدال از عمده ترين شعارهاي دولت است و اعتدال يعني نه صرفا اين، نه صرفا آن بلكه نقطه مقابل افراط و مردم اين را پذيرفتند و مقام معظم رهبري هم بر اين صحه گذاشتند.

استاندار افزود: توفيقات مذاكرات هسته اي هم آرا و اقبال مردمي را همراه داشت و هم از حمايت مقام معظم رهبري برخوردار بود البته نبايد فراموش كرد كه خون پاكي كه پاي درخت تنومند انقلاب ريخته شده و عرق جبين ايثارگران و آزادگان به مذاكره كنندگان توان داد.

نيكبخت اضافه كرد: در اين شرايط اين عيب است كه من بيايم خط كشي كنم، افراطي هم خط كشي كنم بلكه بايد متعادل قدم برداريم و تصميم بگيريم تا بتوانيم كار كنيم و خود را به چالش نبريم.

وي تصريح كرد: تنها خط كشي اي كه دارم، ارج و ارزش خانواده هاي شهدا و ايثارگران است و بقيه براي ما يكسان هستند مگر آنكه آنها افراط كنند و حاشيه ايجاد كنند ما فقط مي خواهيم كار كنيم و آمار دروغ هم نمي دهيم، فقط بايد كار كرد.

استاندار گفت: كساني كه ايثار كردند آيا مرا مي بخشند كه غير از كار كردن فكر ديگري در سرم باشد و با مسئوليت سليقه اي برخورد كنم.

نيكبخت با تاكيد بر اينكه كار نشده زياد است، خاطر نشان كرد: استان مطالبات زيادي داشت، مطالباتي هم افزوده شد با اين حال در استان بي تفاوتي عادي شده است و بايد چرخ به حركت مجدد دربيايد تا از اين حالت بي تفاوتي و راحتي خارج شويم و كار را براي مردم شروع كنيم.

وي ادامه داد: عمده ترين مشكلات استان بيكاري و اشتغال است و تمام تلاش را براي حل اين مشكل بايد كرد، بخش خصوصي را دعوت به همكاري كرده ايم و به دنبال ايجاد انگيزه براي سرمايه گذاري بخش خصوصي در همدان هستيم زيرا بهبود وضعيت اقتصادي مردم ريشه در حل مشكل اشتغال و كاهش بيكاري دارد.

استاندار افزود: زيربناها را بايد تقويت يا ايجاد كنيم به همين دليل دو سه هفته اول كاري به دنبال حل مشكلات بخش راه، سد و آب بوديم و حدود 90 ميليارد تومان براي راه آهن، جاده و سد اعتبارگرفتيم و اكنون دنبال سرمايه گذار هستيم.

نيكبخت تصريح كرد: گردشگري از عمده ترين محورهايي است كه مي تواند استان را به توسعه نزديك كند و گردشگري نياز به ايجاد زيربناهاي اساسي دارد و با تسريع ساخت راه آهن، تكميل آزاد راه و ساير زيربناها، گردشگري همدان در كشور اول خواهد شد زيرا شمال هميشه زيبا نيست اما همدان در هر چهار فصل زيبا است.

وي اعلام كرد: بر اساس برنامه، 3 راهبرد حل مشكلات زيربنايي استان، ايجاد تاسيسات زيربنايي مثل راههاي دسترسي و حل مشكلات آب بويژه كاهش مصرف آب در بخش كشاورزي با مدرن كردن سيستم هاي آبياري را دنبال مي كنيم.

استاندار در پايان سخنان خود با تاكيد بر اينكه توسعه تعطيل شدني نيست، بيان داشت: استان بسيار كار نشده دارد و ما هم هرچقدر كار كنيم باز هم كار دارد و به نسبت استعداد همدان راه دراز و كار زياد است و در اين راه به همت شما نياز داريم.

نيكبخت در اين ديدار ناصر احمديان از رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان مدير كل حوزه استاندار ، معرفي كرد كه با استقبال اعضاي شوراي مشورتي استاندار در امور ايثارگران مواجه شد.

همچنين در ابتداي اين ديدار ناصر عارف ، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان گفت: با انتخاب دكتر روحاني در كشور فضاي اميد، همدلي ، اتحاد و آرامش ايجاد شد و در فضاي بين المللي نيز جايگاه و اعتبار منطقه اي و بين المللي كشور ارتقا يافت.

وي افزود: توافق هسته اي با طرح نرمش قهرمانانه محقق شد و اگر قطعي شود پيروزي براي نظام خواهد بود زيرا حق ما توسط غرب به رسميت شناخته شده است.

در ادامه اين ديدار نيز 6 تن از ايثارگران و خانواده شهيدان حاضر در شوراي مشورتي به طرح ديدگاههاي خود پرداختند كه استاندار با اجراي برخي از پيشنهادها مانند نصب يادمان شهيد آيت الله مدني ( قدس) در همدان موافقت كرد و خواستار پيگيري موضوع توسط دستگاههاي مسئول شد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن