تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805054279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمي: نفت مي‌دهيم، اجناس تقلبي مي‌گيريم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: هاشمي: نفت مي‌دهيم، اجناس تقلبي مي‌گيريم


به گزارش ايسنا، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني شامگاه سه‌شنبه ( 26 آذر)در ديدار علما و روحانيون رفسنجان در منزل مرحوم شيخ محمد هاشميان - امام جمعه فقيد رفسنجان - گفت: به هر حال دنيا مي‌فهمد كه ايران كشوري سالم است. دشمنان كم كم مي‌فهمند كه زور گفته‌اند و ما اكنون در شرايطي هستيم كه نمي‌توانيم به دشمن اعتماد كنيم.

وي همچنين با اشاره انتخابات 24 خرداد امسال اظهار كرد: مردم در انتخابات دين خود را ادا كردند و خداوند رحمتش را بر ما مي‌فرستد و طولي نمي‌كشد كه شرايط به صورت مطلوبي درمي‌آيد.

اين عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سنت الهي درباره آزمايش مردم، افزود: خداوند در قرآن كريم فرموده كه ما هر انساني را در زمينه‌هاي فردي و اجتماعي امتحان مي‌كنيم و مردم ما از پس اين امتحانات خوب برآمده‌اند.

هاشمي رفسنجاني افزود: در شرايطي كه به قول آقاي روحاني پولدارترين دولت تبديل به مقروض‌ترين دولت شده است، مردم در اين شرايط خوب عمل كردند.

وي با انتقاد از برخي سياست‌هاي سال‌هاي اخير افزود: در قديم روزانه چهار ميليون بشكه نفت صادر مي‌كرديم و در ازاي آن ارز وارد كشور مي‌شد اما اكنون در ازاي روزانه يك ميليون بشكه نفت كه صادر مي‌كنيم اجناسي تقلبي از جمله سم‌هاي خارجي به ما مي‌دهند كه زمين‌هاي ما را خراب كرده است. سموم خارجي تقلبي و قاچاق يكي از ضررهايي است كه ما مي‌خوريم و يكي ديگر از مشكلات كشور اين است كه مواد اوليه كارخانجات را بايد از خارج با هزينه هنگفت تهيه كنيم كه براي كشور گران تمام مي‌شود.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد بر اينكه "افراد جديدي كه در دولت آمده‌اند بايد قدر مردم زحمتكش را بدانند"، تصريح كرد: هم‌اكنون چهار هزار طرحِ مانده داريم كه 260 طرح از آنها را مي‌توانيم پول داده و بسازيم.

هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از صحبتهاي خود گفت: از زماني كه يادمان هست، مردم رفسنجان، مردمي فعال و قانع بوده‌اند كه زندگي خود را با كمترين كمك دولت اداره و از زمين‌هاي شور، باغات پسته را خلق مي‌كردند. پسته پس از هشت سال رنج و مشقت به مرحله برداشت مي‌رسد و افراد كويرنشين با اين محصول جامعه را غني مي‌كنند.

وي همچنين در ديدار با اعضاي شوراهاي شهر و روستاهاي شهرستان‌هاي انار و رفسنجان گفت: بازشدن مسير از طريق بخش خصوصي مي‌تواند مؤثر باشد و شوراها در توسعه همكاري بخش خصوصي نقش مهمي بر عهده دارند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: من فكر مي‌كنم دولت امنيت را تأمين و راه‌ها را باز مي‌كند. هم‌اكنون مردم در ادارات از دم در تا آخر هزينه‌‎هاي سنيگني مي‌پردازند و دولت بايد سعي كند مسير را آسان كند.

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه "استاندار جديد كرمان راه پيشرفت را پيش مي‌برد و راه را باز مي‌كند"، افزود: تفكرات آقاي رزم‌حسيني مي‌تواند اين استان را بسازد. استاندار وارد مقوله بسيار فكري و اقتصادي شده و بخش خصوصي مي‌تواند كار كشور را به سامان برساند و اين ديدگاهي است كه استاندار كرمان دارد.

هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: ما فقط مي‌توانيم شرايط امنيتي و حاكميتي را حفظ كنيم در حالي كه مردم بهتر از ما در حوزه توسعه كشور كار مي‌كنند، به شرطي كه دولت دست ياري به سوي مردم دراز كند.

وي بر لزوم استفاده بهينه از منابع آبي موجود كشور نيز تاكيد كرد و ادامه داد: ما مي‌توانيم بجاي غرق‌آبي، از طريق سامانه قطره‌اي منابع موجود آب را حفظ كنيم و بايد از مصرف آب اضافي خودداري شود.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره روابط خارجي ايران، از سياست خارجي سال‌هاي اخير انتقاد كرد و گفت: روابط خارجي ما ضربه ديده است. مگر مي‌شود در اين دوره و زمانه بدون ارتباط باشيم؟

هاشمي رفسنجاني در پايان به اهميت موضوعات علمي اشاره كرد و افزود: اكنون تكنولوژي و رقابت در جهان موجود است و در دنيا با تكنولوژي به رقابت مي‌پردازند. جامعه ما با دانشمندان و جوانان تحصيلكرده خود مي‌تواند با بهترين دانشگاه‌هاي كشور كار كند. بدين ترتيب مي‌توانيم روابط را تجديد كنيم و در كشور نيروهاي فعال را به كار بگيريم.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن