تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802403350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي شهرداري قم براي تكميل تالار مركزي شهر قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آمادگي شهرداري قم براي تكميل تالار مركزي شهر قم
قم - خبرگزاري مهر: شهردار قم از آمادگي مديريت شهري براي تكميل تالار مركزي شهر قم خبر داد و گفت: اين پروژه در صورت واگذاري به شهرداري سريعا تكميل و به فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد دلبري در سي و سومين جلسه شوراي اسلامي شهر قم كه با حضور مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به تبيين مباحث فرهنگي در حوزه‌هاي مختلف پرداخته شد، گفت: تعاملات خوبي بين مديريت شهري و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برقرار شده است كه اميدواريم اين همكاري‌ها همچنان ادامه يابد.

وي با اشاره به ركود ساخت و ساز پروژه تالار مركزي شهر قم در بلوار امام موسي‌صدر به علت كمبود اعتبارات پيشنهاد كرد اين مجموعه به شهرداري واگذار شود تا هر چه زودتر تكميل شود و براي فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري مورد استفاده قرار گيرد.

شهردار قم افزود: علاوه بر اينكه سند زمين‌ پروژه تالار مركزي شهر قم به نام شهرداري است، عوارض ساخت اين پروژه نيز به شهرداري پرداخته نشده است.

وي تاكيد كرد: ما آمادگي داريم تا اين پروژه را تحويل بگيريم و به سرعت آنرا براي اهداف مورد نظر آن آماده بهره‌برداري كنيم.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم نيز در اين جلسه با بيان اينكه قرار بود پروژه تالارمركزي شهر قم تا ارديبهشت امسال به پايان برسد، ابراز داشت: با توجه به وضعيت اعتباري نامناسب موجود، اين كار به عقب افتاد.

وي اذعان كرد: از ابتداي سال 92 اعتباري به اين پروژه تخصيص داده نشده است و پروژه بسيار كند به پيش مي رود.

مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم عنوان برتر را كسب كرد

مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم از سوي اتحاديه سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري‌هاي كشور عنوان برتر را كسب كرد.

طي نامه‌اي از سوي مهندس عبادي مدير عامل اتحاديه سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري‌هاي كشور خطاب به شهردار قم، مدير عامل تلاش‌گر، سخت‌كوش و توانمند سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم به عنوان مديرعامل نمونه و برتر كشور معرفي شد.

اختصاص اين عنوان با توجه به بررسي‌ها، تحقيقات و ارزش‌يابي‌هاي كارشناسان خبره اتحاديه پايانه‌هاي كشوري و سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور به مناسبت 26 آذر تعيين شده است.

در بخشي از اين نامه آمده است: ضمن تمجيد از مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم به نحو مقتضي و احسن دستور فرماييد افتخار مذكور در پرونده خدمتي مرتضي عزتي مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم درج شود.

تحقق بودجه‌هاي پيش‌بيني و مصوب شده سازمان، اجراي پروژه‌هاي عمراني تعريف شده سازمان در زمان مربوط به خود مانند مجتمع خدماتي رفاهي شهر به وسعت 700 متر مربع در پاركسوار شمالي شامل رستوران، محل سوغات و محلي براي تامين مايحتاج اوليه زائر و مسافر، ساخت بلواري به عرض 40 متر و به طول 500 متر با احداث دو ميدان مسافر و مهاجر، احداث خوابگاه مجهز براي رانندگان اتوبوس، ميني بوس و تاكسي‌هاي برونشهري، شروع تملك توسعه 192 هزار متري پايانه مركزي كوثر واقع در حاشيه اتوبان قم تهران، شروع ساخت پروژه سايبان 3 هزار متر مربعي در محوطه پايانه مركزي براي استفاده زائران،‌ مسافران و مجاوران، راه‌اندازي سيستم كامپيوتري درآمد، راه‌اندازي انبار بار در پايانه مركزي و توسعه فضاي سبز به وسعت 2 هزار متر مربع از جمله اقدامات سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم است.

استفاده از ساير منابع بودجه‌اي از شهرداري و استانداري، استفاده از تمام ظرفيت و توان پرسنل سازمان اعم از معاونان، مديران و مسئولان، اكرام ارباب رجوع و تامين رفاه و امنيت براي مجاوران و مسافران از معيارهاي ديگري است كه براي انتخاب مديرعامل نمونه سازمان در نظر گرفته مي‌شود.

سال گذشته 3 ميليون و 2 هزار و 400 نفر از پايانه‌‌هاي مسافربري شهرداري قم به شهرهاي مختلف اعزام شدند و حدود بيش از 50 هزار نفر از مسافران و زائران براي مكه مكرمه و عتبات عاليات ازداخل پايانه مركزي اعزام شده‌اند و از خدمات اين حوزه استفاده كردند.

سال گذشته همچنين بيش از 600 هزار نفر در قالب كاروان‌ها و هيئت‌ها به پاركسوار شمالي مراجعه و از خدمات آنجا استفاده كردند.

سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم با تدبيري مناسب توانسته هزينه‌هاي جاري خود را مانند آب، برق و گاز و... را 4 درصد كاهش دهد.

كد خبر: 2198675

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۷:۵۲

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن