تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار قم مطرح كردآمادگي شهرداري قم براي تكميل تالار مركزي شهر قم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار قم مطرح كردآمادگي شهرداري قم براي تكميل تالار مركزي شهر قم
شهردار قم از آمادگي مديريت شهري براي تكميل تالار مركزي شهر قم خبر داد و گفت: اين پروژه در صورت واگذاري به شهرداري سريعا تكميل و به فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري اختصاص داده خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي شهرداري قم، محمد دلبري در سي و سومين جلسه شوراي اسلامي شهر قم كه با حضور مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به تبيين مباحث فرهنگي در حوزه‌هاي مختلف پرداخته شد گفت: تعاملات خوبي بين مديريت شهري و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برقرار شده است كه اميدواريم اين همكاري ها همچنان ادامه يابد.

وي با اشاره به ركود ساخت و ساز پروژه تالار مركزي شهر قم در بلوار امام موسي‌صدر به علت كمبود اعتبارات پيشنهاد كرد اين مجموعه به شهرداري واگذار شود تا هر چه زودتر تكميل شود و براي فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري مورد استفاده قرار گيرد.

شهردار قم خاطرنشان كرد: علاوه بر اينكه سند زمين‌ پروژه تالار مركزي شهر قم به نام شهرداري است، عوارض ساخت اين پروژه نيز به شهرداري پرداخته نشده است.

وي تاكيد كرد: ما آمادگي داريم تا اين پروژه را تحويل بگيريم و به سرعت آن را براي اهداف مورد نظر آن آماده بهره‌برداري كنيم.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم نيز در اين جلسه با بيان اينكه قرار بود پروژه تالار مركزي شهر قم تا ارديبهشت امسال به پايان برسد ابراز داشت: با توجه به وضعيت اعتباري نامناسب موجود، اين كار به عقب افتاد.

وي اذعان كرد: از ابتداي سال 92 اعتباري به اين پروژه تخصيص داده نشده است و پروژه بسيار كند به پيش مي رود.

انتهاي پيام/2258/ط

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن