تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف: بايد به دنبال تضمين حق هسته اي ايران و امنيت اسرائيل باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: لاوروف: بايد به دنبال تضمين حق هسته اي ايران و امنيت اسرائيل باشيم
مذاكرات ژنو ميان ايران و گروه 1+5 به توافقي منجر شد كه گام مهمي به شمار مي رود اما اين اتفاق تنها گام نخست براي حل يكي از سخت ترين گره هاي سياست جهاني است.
سرگي لاوروف وزير امور خارجه روسيه گفت همچنان به جستجو و تلاش براي يافتن راه حلي براي مسئله هسته اي ايران كه حق ايران و امنيت اسرائيل را تضمين كند ادامه مي دهيم.

به گزارش عصر ايران به نقل از سايت شبكه روسي آر تي، لاوروف ادامه داد: تسويه پرونده هسته اي ايران بايد منجر به بازنگري در برنامه هاي استقرار سپر موشكي در اروپا شود.

وي افزود: همچنان به جستجو براي يافت راه حل همه جانبه اي براي مسئله هسته اي ايران كه حق هسته اي اين كشور و امنيت اسرائيل را تضمين كند ادامه مي دهيم.

لاوروف توضيح داد: روسيه با همكاري شركايش جستجو براي يافتن راه حل همه جانبه براي پرونده هسته اي ايران را ادامه مي دهد. راه حلي كه همه آن را بپذيرند و حق ايران را در توسعه انرژي هسته اي صلح آميز تحت نظارت آژانس بين المللي انرژي هسته اي موازي با تضمين امنيت همه كشورهاي منطقه از جمله اسرائيل را تضمين كند.

وي ادامه داد: طرح هاي روسيه درباره حل پرونده هسته اي ايران برپايه حركت چند مرحله اي و مقابله به مثل، با تاييد گسترده اي روبه رو شد. همين مبنا، نقش مهمي را در تضمين موفقيت مذاكرات ژنو ايفا كرد. مذاكرات ژنو ميان ايران و گروه 1+5 به توافقي منجر شد كه گام مهمي به شمار مي رود اما اين اتفاق تنها گام نخست براي حل يكي از سخت ترين گره هاي سياست جهاني است.

او كه در محل مجلس سناي روسيه سخن مي گفت از پيشرفت در راه حل سياسي در دو پرونده هسته اي ايران و بحران سوريه ابراز خرسندي كرد.

لاوروف درباره سوريه توضيح داد: دولت سوريه و مخالفان بايد تلاش هاي خود را براي مبارزه با تروريسم و افراط گرايي در اين كشور، يكپارچه كنند.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن