تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پژوهشكده دانشگاه باهنر كرمان:وظيفه پژوهش معرفي دانش واقعي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پژوهشكده دانشگاه باهنر كرمان:وظيفه پژوهش معرفي دانش واقعي است
رئيس پژوهشكده فناوري‌هاي هوافضايي جنوب شرق كشور در دانشگاه شهيد باهنر كرمان گفت: وظيفه پژوهش و پژوهشكده شناسايي و معرفي دانش واقع به جامعه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، محمدرضا مولايي عصر امروز در آيين تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه باهنر كرمان اظهار داشت: يكي از برنامه‌هاي اصلي پژوهشگاه‌ها حمايت از شركت‌هاي دانش‌بنيان است.

وي اساس شركت‌هاي دانش‌بنيان را ايجاد زمينه لازمه براي افراد علمي فاقد شغل عنوان كرد و بيان داشت: دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكترا مي‌توانند در قالب يك شركت دانش‌بنيان كار خود را آغاز كنند.

مولايي افزود: دانشگاه شهيد باهنر كرمان اساسنامه شركت مادر تخصصي را تدوين كرده تا دانشجويان را زير پوشش قرار دهد و از حمايت‌هاي پژوهشگاه بهره‌مند شوند.

رئيس دانشكده رياضي و كامپيوتر دانشگاه شهيد باهنر كرمان با بيان اينكه مقدمه كارهاي بزرگ در پژوهشگاه‌ها فراهم مي‌شود، گفت: با ارزش‌ترين افراد براي يك كشور دانشمندان و پژوهشگران هستند.

وي بيان داشت: دانش اوليه به عنوان اصلي‌ترين منبع توسعه و پيشرفت جوامع محسوب مي‌شود و مي‌توان بدون داشتن منابع اقتصادي كلان جامعه را به بالاترين حد توسعه برساند.

مولايي تصريح كرد: دانش به همان شكلي كه در جوامع رشد مي‌كند، دانش‌هاي دروغين نيز وجود دارد و وظيفه پژوهش تشخيص و معرفي دانش واقعي است.

انتهاي پيام/80017/ك20

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن