تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803962965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت صنعت نساجي ايران ديدگاه تكنولوژي محور مي طلبد/ لزوم توجه مسئولان براي به روزآوري صنعت نساجي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيشرفت صنعت نساجي ايران ديدگاه تكنولوژي محور مي طلبد/ لزوم توجه مسئولان براي به روزآوري صنعت نساجي
اصفهان – خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان با اشاره به اينكه پيشرفت صنعت نساجي ايران ديدگاه تكنولوژي محور مي طلبد، گفت: با وجود سابقه ديرينه اين صنعت در ايران، متاسفانه ما از كشورهاي پيشرفته جهاني به دليل عدم به روز آوري ابزار نساجي عقب مانده ايم و نيازمند توجه ويژه مسئولان به اين امر هستيم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول محققيان در مراسم افتتاح نمايشگاه صنعت نساجي اظهار داشت: صنعت نساجي در عصر كنوني با شتاب در حال تغيير است و هر يك يا دو سال عوض مي شود.

وي با اشاره به اينكه كشور ايران سابقه ديرينه اي در صنعت نساجي دارد، تاكيد كرد: گستره وسيع سطح زير كشت مواد اوليه صنعت نساجي مانند پنبه برخوردار در ايران در كنار وجود منابع عظيم نفتي مي تواند كشور ما را به بزرگ ترين صادركننده محصولات نساجي تبديل كند.

مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان افزود: لازمه اين مسئله جايگزيني نگاه تكنولوژي محور به جاي ديدگاه اشتباه كارگر محور در صنعت نساجي است.

وي با اشاره به ديگر مشكلات اين صنعت در كشور ايران گفت: با وجود سابقه ديرينه اين صنعت در كشورمان، متاسفانه ما از كشورهاي پيشرفته جهاني در اين زمينه عقب مانده ايم چرا كه ابزار خود را به روز نكرده و از ماشين آلات دهه 60 و 70 ميلادي را در اين صنعت مورد استفاده قرار مي دهيم.

محققيان با اشاره به لزوم توجه مسئولان مربوطه براي به روزآوري اين صنعت تاكيد كرد: لازم است مجموعه هاي نظارتي به شكل جدي براي بازسازي ماشين آلات بخش نساجي اقدام و واحدهاي صنعتي را ملزم به بازسازي و در صورت نياز نوسازي ماشين آلات خود كنند.

وي با اشاره به اينكه بسياري از ماشين آلات فرسوده پس از خارج شدن از چرخه نساجي در بخش هاي ديگر اين صنعت مورد استفاده قرار مي گيرد، تاكيد كرد: دقت واحدهاي نظارتي براي جلوگيري از اين موضوع و پيشگيري از مشكلات بعدي اين اشتباه از اهميت خاصي برخوردار است.

محققيان ادامه داد: در صورت ادامه روند استفاده از ماشين آلات فرسوده به شكل بيان شده، در آينده نزديك واحدهاي صنعت نساجي به قبرستان ماشين آلات فرسوده تبديل شده و چرخه باطل استفاده هميشگي از اين ابزارهاي فرسوده تا بي نهايت ادامه خواهد يافت.

به گزارش مهر، دهمين نمايشگاه صنعت نساجي اصفهان با حضور نمايندگان داخلي از استان هاي اصفهان، چهارمحال و بختياري، تهران، يزد، فارس، مركزي، و قم و حضور شركت هايي از كشورهاي چين تركيه و هند امروز گشايش يافت و تا 30 آذرماه در محل نمايشگاه‌هاي بين المللي استان اصفهان از ساعت 15 الي 21 برپا خواهد بود.

كد خبر: 2198560

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۵:۵۸

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن