تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار برازجان:200 كوچه برازجان آسفالت ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار برازجان:200 كوچه برازجان آسفالت ندارند
شهردار برازجان گفت: از يك‌هزار كوچه در برازجان 200 كوچه آسفالت ندارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از دشتستان، ماشاالله احمدي بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم بايد سرلوحه تمام برنامه‌هاي مسئولان باشد.

شهردار برازجان با اعتراض به عدم توزيع عادلانه اعتبارات استاني افزود: متاسفانه تقسيم اعتبارات بر اساس شاخص‌هاي جمعيت، وسعت و محروميت توزيع نمي‌شود و براي همه شهرها با هر جمعيتي كه باشند مبلغ يكساني در نظر گرفته مي‌شود.

احمدي ابراز داشت: كارخانجات آلاينده‌اي نظير كارخانه سيمان در اطراف شهر برازجان وجود دارد كه اگر عوارض آلايندگي خود را به‌طور كامل و منظم به شهرداري پرداخت كند بسياري از مشكلات حل مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه حق 10 درصدي مكلفي قانون راه و شهرسازي نيز به شهرداري پرداخت نمي‌شود افزود: سهم شهرداري از پروژه‌هاي مسكن مهر به فراموشي سپرده شده و نمي‌توانيم عمران و آبادي در اطراف آن انجام دهيم.

شهردار برازجان تصريح كرد: مطالبات بسيار زيادي از ادارات داريم كه به‌دليل عدم پاسخگويي آنها خواستار پيگيري جدي ازسوي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در سطوح بالاتر هستيم.

احمدي ابراز داشت: طرح‌هاي آبخيزداري بالادست شهر برازجان كه به طول 50 كيلومتر تصويب شده بايد سريعتر اجرايي شود تا شاهد خسارت در سيلاب‌هاي احتمالي نباشيم.

اين مسئول با اشاره به اينكه برخي آسفالت كوچه‌ها از قبل از پيروزي انقلاب تاكنون ترميم نشده‌اند گفت: از مجموع يك هزار كوچه شهر برازجان 800 كوچه آسفالت دارند كه ترميم كوچه‌هاي قديمي و آسفالت 200 كوچه باقيمانده را در دستور كار داريم.

وي بيان داشت: اگر اعتبارات مصوب دولتي كه از محل تملك دارايي است پرداخت شود، در بخش درآمدهاي عمومي شهرداري مشكل خاصي نداريم.

شهردار برازجان برخي از مشكلات ديگر را نيز عنوان كرد و به تشريح اقدامات انجام شده در زمينه‌هاي مختلف كاري پرداخت.

انتهاي پيام/2452/ي30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن