تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805574178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادبود شهرداري كه برف روبي مي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يادبود شهرداري كه برف روبي مي كرد
همدان- خبرگزاري مهر: بيست ودومين سالگرد درگذشت شهردار فقيد همدان كه در سال هاي 65 تا 70 خدمت رساني به مردم اين ديار را عهده دار بود با برگزاري مراسم بزرگداشت با شكوهي براي وي همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سال هاي سال است كه مردم همدان از خدمات فردي به نيكي ياد كرده و او را هيچ گاه از ياد نمي برند، حاج محمد بهنامجو شهردار سالهاي 65 تا 70 همدان كه با تغييرات گسترده و اجراي طرح جامع همدان در آن سالها به بلوارجو شهرت يافته بود بطوري كه عملكرد انقلابي وي باعث شد نه تنها وي مورد تحسين مردم همدان باشد بلكه در كشور نيز معروف شود.

بهنامجو كه متولد دوم بهمن 1327 و داراي مدرك فوق ديپلم مدني بود پس از شهرداري در اسد آباد، تويسركان،نهاوند و ملاير به مدت پنج سال به شهرداري همدان منصوب و پس از آن مدتي در شهر اهواز فعال بود و در زماني كه به تازگي مسئوليت شهرداري شهر دزفول را به عهده گرفته بود در راه بازگشت به همدان در سانحه تصادف در 20 آذر سال 1370 به ديار باقي شتافت تاهمچنان نام وي به عنوان يك خدمتگذار مردمي در ياد مردم شهر همدان زنده و جاري باشد.

در همين زمينه و به همت شهردار همدان و جمعي از علاقمندان به وي بيست ودومين سالگرد شهادت وي با برگزاري مراسم باشكوهي همراه شد كه حاشيه هاي جالبي در بر داشت.

* در ورودي سالن تئاتر فجر همدان كه محل برگزاري اين مراسم بود، عكس هاي بسياري از فعاليت هاي اين شهردار تلاشگر همدان نصب شده بود كه از جمله آنها مي توان به ماله كشي وي در پروژه هاي عمراني و عكسي از وي در حال جمع آورزي زباله ها اشاره كرد.

همچنين عكس هايي از ساخت ميدان هاي فلسطين، بعثت، مدرس و امام حسين همدان در اين تصاوير قابل مشاهده بود و شناسنامه باطل شده وي نيز در ورودي سالن نصب شده بود كه همه مدعوين را به ياد خاطرات گذشته مي برد.

*مراسم با 40 دقيقه تاخير آغاز شد اما اين برنامه شاهد حضور شهردار همدان، معاون عمراني استاندار كه خود نيز شهردار بوده، نمايندگان مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار همدان، جمعي از اعضا هيئت يادآوران عاشورا و تعدادي از شهرداران سابق همدان بود.

*شهردار همدان در اين مراسم با اشاره به دوستي ديرينه خود با بهنامجو عنوان كرد: يك هفته قبل از فوت وي به ديدارش رفتم كه بهنامجو در خصوص زحمتاتش براي همدان به من گفت: من براي شهر دويدم و با دست خود درختان را مي تكاندم.

يوسفيان افزود: بهنامجو به اين دليل بلوارجو شهرت داشت كه دغدغه توسعه همدان را داشت و اگر رينگ دوم شهر را با شهامت اجرا نمي كرد اكنون در همدان مشكل ترافيك را جدي تر داشتيم.

*در كليپ هاي جالبي كه مابين مراسم پخش مي شد افراد بسياري از وي به نيكي ياد مي كردند.

محمد جهان پور كه يكي از معلمان بازشسته همدان است در اين كليپ گفت: چون كارهاي وي مردمي بود در ياد مردم باقي ماند.

مدير توليد راديو همدان در دهه شست نيز گفت: بهنامجو تنها فردي از مسئولان بود كه با دريافت مستقيم شكايات ونظرات مردم در خصوص شهر همواره پاسخگوي آنان بود.

*رئيس سابق شوراي همدان نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه در سفري كه در سال 64 با وي به حج تمتع داشتم از من مي خواست به جاي پرداختن به مستحبات به دنبال بازديد از فضاي شهرها و عكس برداري والگو برداري از آنها براي همدان باشيم .

احمد حسني حلم اذعان داشت: به تازگي در كشور از مقام زنده ها نيز تقدير مي شود در حالي كه سابق اينگونه نبود و يكي از خصلت هاي بهنامجو اين بود كه ژست رياست را به خود نگرفت و پشت ميز نشين نبود كه اغلب مديران حال حاضر چنين روحيه اي ندارند.

وي ادامه داد: بهنامجو خود در زمان بارش برف راننده لودر مي شد به برف روبي مي پرداخت و به جاي كارگران كارگري مي كرد و اين خصلت ها بود كه بهنامجو را در دل ها جاودان كرد و همواره در امور بايد نقد سازنده را جايگزين نقد ويرانگر كرد وبدون منت به مردم خدمت كرد، بهنامجو با نيت الهي به مردم خدمت مي كرد.

*برادر شهردار فقيد همدان كه خود نيز در سال هاي گذشته شهردار بوده است و اكنون در امور ميراث فرهنگي و گردشگري در پايتخت فعال است در اين مراسم عنوان كرد: سردار شهرداران همدان حاج محمد بهنامجو است، وي سردار سازندگي شهر بود و زنده بودن نام وي برقلب ها به علت رسوخ وي برقلب هاي مردم است.

اكبر بهنامجو با اشاره به اينكه شهردارن همدان وي را سردار شهرداران اين ديار مي دانند، عنوان كرد: وي شاگرد آيت الله فاضليان،امام جمعه حال حاضر ملاير بود و كارهاي ماندگار وي همدان را به كارگاه عملي براي الگو برداري شهرهاي ديگر كشور تبديل كرده بود.

*از ديگر افرادي كه در كليپ ها به سخنراني پرداخت عضو شوراي شهر همدان محمد علي پرزاد از فرمانده هان دفاع مقدس بود كه وي با اشاره به اينكه بهنامجو مرد بحران بود، عنوان كرد: در عمليات كربلاي چهار وي با در اختيار گذاشتن امكانات، نيروي انساني و حتي كمك مالي، كمك هاي مناسبي به رزمندگان داشت.

*آخرين كليپ پخش شده در مراسم كه براي برداشت آن بيش از پنج ساعت زمان صرف شده بود حضور خواهر وي و يكي از نرديكان خانواده وي بر سرمزار او بود كه پخش آن حضار را محزون كرد.

* در پايان اين مراسم از ابوذر و فاطمه بهنامجو فرزندان اين شهردار خداجوي همدان تقدير و از تمبر يادبود وي نيز پرده برداري شد و از زحمات آقايان فياض و مجذوبي شهرداران سابق همدان نيز تجليل شد.

كد خبر: 2198401

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۵:۴۰

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن