تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت الله نوري همداني : كاهش جمعيت از سياستهاي دوران پهلوي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آيت الله نوري همداني : كاهش جمعيت از سياستهاي دوران پهلوي
قم /واحد مركزي خبر/ اجتماعي
آيت الله نوري همداني گفت: سياست كاهش جمعيت مربوط به دوران پهلوي است.
وي امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به اجراي طرح كنترل جمعيت افزود : سياست كاهش جمعيت از دوران پهلوي پيدا شده كه خلاف اسلام است زيرا پيامبر اكرم(ص) به ازدياد نسل توصيه فرمودند.
آيت الله نوري همداني با تاكيد بر لزوم اعطاي تسهيلات بيشتر براي ازدواج جوانان و تشكيل خانواده گفت:ممكن است برخي به دليل ترس از فقر ازدواج نكنند كه بايد آنها را به اين مسأله آگاه و راههاي ازدواج آسان جوانان را مهيا كرد.
وي با بيان اينكه جمعيت كشور رو به پيري است افزود : پير شدن جمعيت كشور براي آينده ايران خطرناك است و بايد تكثير نسل تبليغ شود تا جمعيت كشور همواره جوان بماند.
آيت الله نوري همداني با اشاره به ايام تبليغ دهه صفر تاكيد كرد:بيان مسائل شرعي بر روي منبرها بايد با جديت مطرح شود چرا كه امام صادق(ع) و ساير اهل بيت(ع) مسائل شرعي را بيان مي‌كردند ونبايد طلبه‌اي از اين امر پرهيز داشته باشد.
وي خطاب به طلاب و فضلا گفت:ذوق و سليقه و اطلاعات طلاب در انتخاب موضوع نقشي اساسي دارد و تنظيم صحيح و كامل مباحث هم اهميت ويژه‌اي دارد و مبلغان بايد با لغات شيوا و روان سخن بگويند.
آيت‌الله نوري همداني با بيان اينكه از سخنان طولاني خسته كنند در منابر بايد پرهيز شود گفت: كم گويي و گزيده‌گويي يكي از مهمترين كليدهاي موفقيت تبليغ صحيح دين است.
0002

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن