تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803040715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل پرسپوليس و اعضا جديد هيئت مديره چه كساني خواهند شد؟+مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مديرعامل پرسپوليس و اعضا جديد هيئت مديره چه كساني خواهند شد؟+مصاحبه
منابع آگاه از احتمال تغييرات قريب الوقوع در تيم پرسپوليس خبر و اين‌بار اعضاء باشگاه پرسپوليس تا حدودي اين موضوع را علني و برخي پشت پرده ها را نيز افشا كردند.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، طبق اطلاع ما علي پروين از سوي وزارت ورزش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس به زودي بر تخت مي‌نشيند و عن‌قريب است كه محمد رويانيان از اين سمت كنار مي‌رود و منابع آگاه از حضور پيك منتسب به پروين و دريافت اساسنامه و آيين‌نامه باشگاه پرسپوليس صبح امروز نشانه‌هاي اين تغييرات را آشكار‌تر و احتمالات را افزايش داد.

ضمن اينكه از وزارت ورزش اخبار غير موثقي به بيرون درز كرده است و آن اخبار مربوط به حضور هدايتي در هيئت مديره پرسپوليس و يك فرد بسيار‌متمول و سرشناس است كه به همراه پروين و 2 پيشكسوت پرسپوليس كه احتمالا يكي از آنها مهدي مهدوي‌كيا است و فرد ديگر مشخص نيست.

اين تغييرات چقدر عملي خواهد شد تصميم وزارت ورزش است كه البته با توجه به اين كه اعلام كرده‌اند كمكي به پرسپوليس نخواهند كرد شايد به نوعي بحث واگذاري چند ساله پرسپوليس در ميان است كه همين موضوع حضور افراد‌‌ متمول و سرشناس را افزايش مي‌دهد چرا كه در صورتي كه قرار باشد به پرسپوليس اجازه داده شود، بايد مصوبه مجلس را در اختيار داشته باشد و در غير اين صورت بايد فقط واگذاري شود؛ بايد ديد وزارت ورزش چه ‌راهكاري را در اين باره به كار مي‌بندد و تغييرات چه زماني صورت مي‌گيرد ضمن اينكه طبق اطلاع ما اعضاي جديد كه احتمال حضور در پرسپوليس را دارند و خود شخص علي پروين مايل به جدايي ‌رويانيان نيستند و قرار است با حفظ ‌رويانيان طرح‌هاي اقتصادي توسط وي دنبال شود و به نوعي برخي وظايف به ‌رويانيان محول شود.

درست در حالي كه پرسپوليس در شرايط آرماني قرار دارد باز هم بحث تغييرات پيش آمده است و اين موضوع مي‌تواند پرسپوليس را متضرر كند.

بايد ديد وزير ورزش و جوانان تمامي‌ احتمالاتي را كه از منابع آگاه و اذهان رسانه‌ها و افراد نزديك بيرون آمده است را رد مي‌كند يا تغييرات اجرايي خواهد شد؟!

**رويانيان: اعضاي هيئت مديره امضا جمع كردند كه من از پرسپوليس بروم/ وزارت ورزش تصميمات پنهاني مي‌گيرد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص بركناري‌اش گفت: من علي‌رغم اينكه شنيده‌ام اعضاي هيئت مديره در خفا جلسه گذاشته‌اند و براي رفتن من امضا جمع كرده‌اند، اما تا لحظه‌ي آخر به كارم ادامه مي‌دهم.

محمد رويانيان گفت: من به تازگي از طريق قائم مقام و برخي ديگر از افراد متوجه شدم كه اعضاي هيئت مديره به صورت پنهاني جلسه‌اي برگزار كرده‌اند و در آن براي رفتن من تصميم گرفته‌اند و امضا جمع كرده‌اند، اما من علي‌رغم اين صحبت‌ها تا لحظه‌ي آخر به كارم ادامه مي‌دهم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: نمي‌دانم وزارت ورزش با چه افرادي "سر و سر" دارد اما تاكنون تمام كارهايشان پنهاني بوده است اما برايم مهم نيست كه وزارت ورزش چه تصميمي در مورد من مي‌گيرد، وزير ورزش صاحب اختيار است.

وي تاكيد كرد: من هيچ وقت دنبال لابي نبوده‌ام و تاكنون هم لابي نكردم و نمي‌كنم فقط هر تصميمي مي‌خواهند بگيرند اما كاري نكنند به پرسپوليس ضربه وارد شود.

رويانيان ادامه داد: هر چند دفعه يك بار نام چند نفر را به عنوان جايگزين من مطرح مي‌كنند ، يك زمان عابديني و اكنون علي پروين را معرفي مي‌كنند. صراحتاًً مي‌گويم وزارت ورزش هر كاري مي‌خواهد بكند اما از آنها انتظار دارم كه حق ميليون‌ها طرفدار ايراني كه هوادار پرسپوليس هستند را ضايع نكنند و به اين تيم ضربه نزنند و هر تصميمي مي‌خواهند بگيرند زودتر انجام دهند.

مدير‌عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص كدورت پيش آمده بين مديرعامل و اعضاي هيئت مديره گفت: كدورتي با كسي ندارم و در دلم كينه هيچ كسي نيست با هر شخصي هم كه عهده‌دار مديرعاملي باشگاه شود تعامل خوبي خواهم داشت و اگر وي اجازه دهد به عنوان عضو هيئت مديره يا به عنوان مشاور حتي يك دوست، كارم را ادامه مي‌دهم.

رويانيان خاطرنشان كرد: هر چه زودتر تصميم در خصوص باشگاه و مدير‌عامل باشگاه پرسپوليس گرفته شود خوشحال مي‌شوم چرا كه دوست ندارم به پرسپوليس ضربه وارد شود.

**نامي: وزير ورزش اختيار تام در تغيير اعضاي هيات مديره دارد/ از رويانيان حمايت مي‌كنيم

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس احتمال مدير عاملي‌پروين در اين باشگاه گفت: تيم پرسپوليس در اوج قرار داد به خاطر همين برخي از افراد قصد دارند كه با مطرح كردن اين موضوع براي تيم پرسپوليس حاشيه درست كنند.

محمد نامي عضو هيات مديره پرسپوليس افزود: رويانيان همچنان مدير عامل تيم است و حضور پروين در سمت مدير عاملي شايعه اي بيش نيست.

نامي در ادامه اظهار داشت: ‌رويانيان سابقه درخشاني در باشگاه پرسپوليس دارد و اعضاي هيات مديره قصد دارند كه اين مدير عامل را حفظ كنند.

عضو هيات مديره درباره تغييرات اعضاي هيات مديره در دو سه روز آينده بيان كرد: وزير ورزش اختيار تام دارد تا اعضاي هيات مديره پرسپوليس را تغيير دهد اما تا الان ما خبري در اين ارتباط دريافت نكرديم.

وي درباره ناراحتي پروين از برخي از پيشكسوتان پرسپوليس بيان كرد: پروين چهره ملي براي پرسپوليس است و بايد حرمتش‌ حفظ شود. برخي از پيشكسوتان پرسپوليس ناخود‌ آگاه باعث ناراحتي پروين شدند.

وي در ادامه اظهار داشت: ما اعضاي هيات مديره سعي مي‌كنيم كه تيم پرسپوليس را از حاشيه‌ها دور كنيم تا به تيم ضربه ‌مهلكي وارد نشود.

نامي درباره پاداش هدايتي به بازيكنان پرسپوليس تصريح كرد: هدايتي پاداش بسيار خوبي براي بازيكنان پرسپوليس در نظر گرفته است كه اين پاداش در ماه آينده به بازيكنان داده مي‌شود.

وي درباره مراسم جشن قهرماني نيم فصل پرسپوليس بيان كرد: اين مراسم در هتل آزادي با حمايت يكي از بانك‌هاي خصوصي برگزار شد بانك مذبور‌16 تا 24 سهام در اختيار بازيكنان قرار داد همچنين رويانيان‌ هم در اين مراسم صحبت كرد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: ما اعضاي هيات مديره تا زماني كه در باشگاه هستيم سعي مي‌كنيم كه از رويانيان حمايت‌ كنيم تا تيم پرسپوليس قهرمان ليگ سيزدهم شود.

گفتني است، شنيده‌ها حاكي از آن است كه ‌رويانيان از سمت مدير عاملي كنار مي‌رود و علي پروين جايگزين مي‌شود همچنين حسين هدايت به عضو جديد هيات مديره مي‌شود.

بر اساس شنيده‌ها محمد رويانيان به خاطر اقدامات ارزنده‌اش در پرسپوليس عضو هيات مديره باقي مي‌ماند همچنين وزير ورزش تا 2 روز ديگر ليست نهايي هيات مديره پرسپوليس را معرفي مي‌كند.

**جمشيدي: بركناري رويانيان حاشيه‌‌سازي است/ نامه‌اي مبني بر بركناري رويانيان به گودرزي ارسال نكرديم

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص بركناري رويانيان گفت: بركناري رويانيان و جايگزين شدن پروين صحت ندارد و اين مديرعامل همچنان به كار خود در پرسپوليس ادامه مي‌دهد.

محمد جمشيدي اظهار داشت: بركناري رويانيان از سمت مديرعاملي پرسپوليس و جايگزين شدن پروين به جاي وي صحت ندارد.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در ادامه افزود: با توجه به اين كه پرسپوليس موقعيت خوبي در جدول دارد بعضي از افراد با مطرح كردن موضوع بركناري رويانيان قصد حاشيه‌سازي براي تيم پرسپوليس را دارند.

وي تصريح كرد: تا به الان چنين صحبت‌هايي مطرح نشده و به هيچ عنوان صحت ندارد.

جمشيدي در خصوص جلسه روز دوشنبه و اصرار رويانيان براي بركناري‌اش تأكيد كرد: رويانيان در جلسه‌ روز دوشنبه حرفي از بركناري نزد و اعضاي هيئت مديره نيز نامه‌اي به گودرزي براي بركناري رويانيان از سمت مديرعاملي پرسپوليس ارسال نكردند.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص پيوستن هدايتي به اعضاي هيئت مديره پرسپوليس خاطرنشان كرد: اعضاي هيئت مديره پرسپوليس تغيير نخواهد كرد و هدايتي نيز قرار نيست جزو هيئت مديره سرخپوشان شود.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن