تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داور خراسان شمالي عضو كميسيون جهاني كميته داوران كوارش شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داور خراسان شمالي عضو كميسيون جهاني كميته داوران كوارش شد
بجنورد- خبرگزاري مهر: بر اساس تصميم كنگره جهاني كوراش، كوروش خسرويار، داور خراسان شمالي به عضويت كميسيون جهاني كميته داوران كوراش درآمد.

رييس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: نهمين دوره مسابقات قهرماني بزرگسالان كوراش جهان در روزهاي 23 تا 25 آذرماه امسال با شركت 39 تيم از پنج قاره دنيا در سالن سياوش پاشاي شهر استانبول تركيه برگزار شد.

كوروش خسرويار اظهار كرد: اين دوره از مسابقات كه نسبت به دوره هاي قبل از رشد كمي و كيفي خوبي برخوردار بود؛ با حضور تيم هاي پرقدرت اروپا، آسيا، آفريقا و آمريكاي جنوبي در هفت وزن آقايان و شش وزن بانوان با شركت 298 كوراش كار در قالب 39 تيم برگزار شد.

به گفته وي درنتايج تيمي و رده آقايان، تيم تاجيكستان با دو مدال طلا و دو نقره قهرمان و تيم ازبكستان با دو طلا يك نقره نايب قهرمان جهان شد و جمهوري اسلامي ايران نيز با يك طلا و دو نقره به جايگاه سوم دنيا تكيه زد.

خسرويار عنوان كرد: تيم جمهوري اسلامي ايران كه با حمايت شركت صنايع غذايي اوژن بجنورد و موسسه مالي و اعتباري ميزان به اين رقابتها اعزام شده بود؛ موفق شد در وزن 60 كيلوگرم توسط بهزاد وحداني مدال طلا بگيرد، در وزن 66 كيلوگرم علي رحماني به مدال برنز دست يافت، در 73 كيلوگرم هادي قديمي برنز گرفت، در 81 كيلوگرم مجتبي قادري قهرمانلو برنز گرفت، در وزن 90 كيلوگرم علي محمدنيا موفق به كسب مدال نقره شد، در 100 كيلوگرم حجت رهنما مدال نقره كسب كرد و در وزن 100+ كيلوگرم نيز مسعود حاجي پور مقدم فاروجي موفق به كسب مدال برنز شد.

وي افزود: همچنين در حاشيه اين مسابقات، كنگره جهاني كوراش با شركت اعضاي آن از سراسر دنيا برگزار شد و روساي كنفدراسيونها گزارش عملكرد خود را ارائه دادند.

خسرويار اظهار كرد: علاوه بر اين در جلسه مزبور پس ازمعرفي كانديداهاي احراز پستهاي فدراسيون جهاني، رضا نصيرنژاد از ايران به مدت چهار سال به عنوان رئيس كميته داوران جهان انتخاب شد.

به گفته وي رييس كميته داوران جهان محمدرضا مينوكده را به عنوان دبيركميته داوران جهاني كوراش معرفي كرد.

كوروش خسرويار اضافه كرد كه همچنين در اين كنگره او به همراه كيم جيو سونگ از كره جنوبي، بن روزن از اوكراين و بنيامين آي از تركيه به عضويت كميسيون جهاني كميته داوران كوراش انتخاب شده و به انجمن بين المللي كوراش (IKA) معرفي شده اند.

به گفته خسرويار از ديگر مصوبات كنگره جهاني كوراش، تصويب قوانين و لباس كوراش ساحلي بود كه پس از بحث و تبادل نظر با اكثريت آرا تاييد و مقرر شد كه اين قوانين پس از برگزاري مسابقات بازيهاي آسيايي ساحلي كه در پاياياي تايلند در سال 2014 برگزار مي شود مورد ارزيابي قرار گيرد.

رييس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي عنوان كرد: از ديگر مصوبات اين كنگره تاييد تقويم جهاني 2014 تا 2016 و ميزباني ايران در مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا در سال 2014 بود.

كد خبر: 2198274

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۴:۱۱

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن