تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهشگران برتر لرستان تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پژوهشگران برتر لرستان تجليل شدند
خرم آباد - خبرگزاري مهر: همزمان با هفته پژوهش از 48 پژوهشگر برگزيده لرستان طي مراسمي تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، 48 پژوهشگر برگزيده لرستان صبح امروز چهارشنبه در مراسمي با حضور نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري لرستان و روساي دانشگاههاي لرستان تجليل شدند.

در اين مراسم از شش پژوهشگر برتر دانشگاهي از مجموعه دانشگاه لرستان در زمينه هاي مختلف تجليل شد.

همچنين در اين مراسم از چهار پژوهشگر برتر دانشگاهي از دانشگاه علوم پزشكي، سه پژوهشگر دانشگاهي برتر از دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد و يك پژوهشگر دانشگاه پيام نور لرستان تقدير به عمل آمد.

در مراسم تجليل از پژوهشگران برتر لرستان از پژوهشگر مركز تحقيقات داروهاي گياهي رازي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، پژوهشگر جهاد دانشگاهي لرستان و سه پژوهشگر مركز تحقيقات كشاورزي منابع طبيعي استان تقدير به عمل آمد.

همچنين در اين مراسم از پژوهشگران آموزش و پرورش لرستان، شركت توزيع برق، دانشگاه علوم پزشكي و بنياد نخبگان به عنوان پژوهشگران برگزيده دستگاههاي اجرايي، پارك علم و فناوري به عنوان شركت فناور برتر، مدير عامل شركت داروسازي و بهداشتي دكتر جهانگير به عنوان پژوهشگر برگزيده بخش غير دولتي استان تقدير به عمل آمد.

بنا بر اين گزارش در اين مراسم از دانشجويان پژوهشگر برگزيده دانشگاههاي استان و همچنين از دانش آموزان پژوهنده برگزيده تجليل به عمل آمد.

كد خبر: 2198373

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۴:۰۸

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن