تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كمبود اعتبارات از چالش هاي پيش روي جشنواره فجر در مشهد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كمبود اعتبارات از چالش هاي پيش روي جشنواره فجر در مشهد است
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون هنري و سينمائي اداره كل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوي گفت: كمبود اعتبارات از چالش هاي پيش روي جشنواره فجر در مشهد است.

حميد طباطبائي در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز كرد: برابر ابلاغيه وزارت ارشاد شيوه برگزاري جشنواره فجر امسال در شهرستان ها بسيار متفاوت با سال هاي قبل است.

وي عنوان كرد: طي جلساتي كه در استانداري و ديگر نهادهاي مرتبط با سينما داريم قرار است اين امكان برقرار شود تا مطابق شيوه نامه هاي جديد امكان برگزاري جشنواره فجر در مشهد ايجاد شود.

رايزني با سازمان سينمايي كشور ادامه دارد

طباطبائي با اشاره به تلاش هاي معاونت سينمائي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي براي برگزاري اين جشنواره در مشهد اظهار كرد: در حال حاضر د حال رايزني و چانه زني با اتحاديه تهيه كنندگان سينما، موسسه سينما شرق و سازمان سينمايي كشور هستيم.

معاون هنري و سينمائي اداره كل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوي افزود: اگر اين رايزني ها به نتيجه رسيده و بتوانيم تسهيلات لازم را دريافت كنيم جشنواره فجر امسال در مشهد به بهترين نحو برگزار مي شود.

طباطبائي تصريح كرد: امسال به لحاظ برگزاري برپايي اين جشنواره در مشهد و شهرستان ها خيلي فرق دارد و مهمترين اين تفاوت ها بحث اعتبارات است.

اعتبارات كم و هزينه ها سنگين تر شده است

وي ابراز كرد: اعتبارات كم و هزينه ها سنگين تر شده است اگر بتوانيم بخشي از هزينه ها را از طريق وزارت فرهنگ و ارشاد تامين كنيم و بخشي را هم از طريق استان به عهده سازمان هاي مرتبط بگذاريم مشكل حل مي شود.

طباطبائي با اشاره به عادت مخاطبان براي برگزاري هر ساله اين جشنواره در مشهد عنوان كرد: معاونت هنري اداره ارشاد خراسان رضوي نهايت تلاش خود را براي برگزاري آن انجام مي دهد.

معاون هنري و سينمائي اداره كل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوي افزود: در هفته آينده به اتفاق مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي سفري به تهران داريم تا طي مكاتبات و مذاكرات صورت گرفته تسهيلات بيشتري دريافت كنيم تا امكان برگزاري جشنواره فجر را در مشهد پيدا كنيم.

طباطبائي اظهار كرد: اگر در گرفتن تسهيلات موفق شويم جشنواره فجر برگزار مي شود و بعد به سراغ اين مسير مي رويم كه چگونه جشنواره را بر پا كنيم.

فيلم هايي جشنواره فجر تهران در مشهد هم به روي پرده مي آيد

وي ابراز كرد: سعي ما بر اين است كه تمام فيلم هايي كه در جشنواره فجر تهران اكران مي شود در مشهد هم به روي پرده بيايد و هيچ استثائي در اين ميان به وجود نيايد.

طباطبائي افزود: مي خواهيم كه هيچ فيلمي نباشد كه در تهران اكران شده و در مشهد اكران نشود يا اينكه فيلم هاي دسته دوم و سوم براي اكران به مشهد ارسال شود.

وي افزود: اگر اعتبارات تامين شود جشنواره هم زمان با تهران يعني 12 بهمن ماه سال جاري در مشهد هم برگزار مي شود.

معاون هنري و سينمائي اداره كل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوي ابراز كرد: در جشنواره توليدات و فيلم هاي بومي هم اكران مي شود.

طباطبائي تاكيد كرد: فيلم ها ي توليد خود سيماي خراسان رضوي هم چه به جشنواره راه پيدا كرده و چه راه پيدا نكرده باشند در جشنواره به نمايش در آمده و برگزيدگان هم مورد تقدير واقع مي شوند.

كد خبر: 2198337

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۳:۵۱

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن