تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلنگ احداث پروژه پل حصارك به كمالشهر در دهه فجر به زمين زده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كلنگ احداث پروژه پل حصارك به كمالشهر در دهه فجر به زمين زده مي شود
كرج – خبرگزاري مهر: نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي گفت: كلنگ پروژه پل حصارك به كمالشهر در دهه فجر سال جاري به زمين زده خواهد شد و اعتبارات لازم تامين خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر: جلسه گردهمايي مديران شهري كرج و كمالشهر ظهر امروز در سالن همايش هاي شهرداري كرج با حضور نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي، شهردار كرج، رييس شوراي اسلامي شهر كرج و مديران شهري استان برگزار شد.

عيزي اكبريان در حاشيه اين جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب اظهار داشت: در حال حاضر امكانات براي توسعه در پروژه هاي شهري و مساعدت هاي لازم به شهرداري كرج از سوي دولت وجود ندارد.

وي در ادامه تاكيد كرد: تمام تلاش خود را مي كنيم با شروع دهه فجر سال جاري اقدامات لازم براي احداث پروژه پل حصارك به كمالشهر صورت گيرد.

در ادامه علي تركاشوند در حاشيه جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: فلسفه وجودي دستگاه هاي مختلف ارائه خدمات به مردم است و مديران بايد براي ارائه هرچه بهتر خدمات برنامه ريزي داشته باشند.

وي در ادامه تاكيد كرد: برنامه‌ريزي ها بايد به گونه اي باشد كه تمامي نياز هاي مردم برطرف شود و همچنين بايد مديران به اين امر توجه داشته باشند كه ارائه خدمات به مناطق مختلف به طور يكسان باشد.

ساخت و سازهاي غير مجاز در حريم بين كرج و كمالشهر يكي از مشكلات اين محدوده است

شهردار كرج يادآور شد: در سال گذشته مبلغ 2 ميليارد تومان براي احداث پل هوايي واقع در كمالشهر در نظر گرفته شد كه در حال حاضر استانداري البرز بر آن است كه اين اعتبار به استان برگردد و كارهاي عمراني اين پروژه از سر گرفته شود.

تركاشوند در ادامه افزود: اجرا و احداث پروژه هاي عمراني در راس كارهاي شهرداري كرج است زيرا كرج به معناي واقعي يك كلانشهر است و بايد خدمات ارائه شده به مردم در حد جمعيت اين شهر باشد.

در ادامه اين جلسه رئيس شوراي شهر كرج نيز با اشاره به تاييد صحبت هاي شهردار اظهار داشت: در حريم بين كرج و كمالشهر مشكلات زيادي از جمله ساخت و سازهاي غير مجاز وجود دارد و همچنين شهرك بهارستان از جمله مشكلات ساخت و سازهاي غيرمجاز است كه با هم فكري مديران بايد اين موانع از پيش روي توسعه شهري كرج برداشته شود.

محمود دادگو افزود: از گذشته تا به حال شوراي شهر و شهرداري كرج مبلغ هشت ميليارد و500 ميليون تومان براي فاز صفر پل هوايي اعتبار هزينه كرده است.

دادگو تاكيد كرد: يكي از مهمترين اقداماتي كه توسط اعضاي شوراي شهر كرج تا به حال اتفاق افتاده است تصويب پل روزگذر حصارك به كمالشهر است.

رييس شوراي اسلامي شهر كرج در پايان اظهار داشت: احداث پل ارتباطي كرج و كمالشهر جزو پروژه هاي بزرگ در كلانشهر كرج است كه به واقع حق مسلم مردم است و بايد توسط مديران شهري به جد پيگيري شود.

كد خبر: 2198396

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۳:۵۳

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن