تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803751193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آغاز سال جاري تا كنون1.6 ميليون مسافر از مبداء زنجان جابه‌جا شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از آغاز سال جاري تا كنون1.6 ميليون مسافر از مبداء زنجان جابه‌جا شده‌اند
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان تعداد مسافر جابه‌جا شده از آغاز سال جاري از مبداء زنجان را يك ميليون و 642 هزار نفر اعلام كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، علي رحمتي ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با تشريح روند نامگذاري روز 26 آذر به نام روز حمل و نقل اظهار داشت: اين روز يادآور ولايتمداري و ايثار رانندگان است.

وي ميزان كالاي حمل شده در سال گذشته را 5 ميليون و 763 هزار تن اعلام و اضافه كرد: ميزان حمل و نقل كالا از آغاز سال جاري تا كنون 3 ميليون و 796 هزار تن بوده است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان تعداد مسافر جابه‌جا شده از آغاز سال جاري از مبداء زنجان را يك ميليون و 642 هزار نفر اعلام و تصريح كرد: سال گذشته اين تعداد 2 ميليون و 742 هزار نفر است.

اين مسئول از كاهش 12 درصدي مجموع تلفات ناشي از حوادث رانندگي برون شهري و روستايي در سطح استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: زنجان در كاهش تلفات رتبه شش كشوري را داشته است.

رحمتي تعداد موسسات و شعبه‌هاي فعال در بخش حمل و نقل بار جاده‌اي استان زنجان را 67 شركت اعلام كرد و گفت: اين حوزه پنج انجمن صنفي فعال در مركز استان و شهرستان هاي ابهر، خرم‌دره و خدابنده دارد.

وي از فعاليت 37 شركت و موسسه حمل و نقل جاده‌اي در بخش مسافر خبر داد و متذكر شد: تعداد انجمن‌هاي صنفي اين حوزه چهار انجمن است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان تعداد ناوگان باربري فعال در سطح استان زنجان را 5 هزار دستگاه عنوان و خاطرنشان كرد: عمر متوسط اين خودروها 16 سال است ضمن اينكه يك هزار و 688 دستگاه از اين مجموع فرسوده محسوب مي‌شوند.

اين مسئول از فعاليت 8 هزار و 500 راننده فعال در بخش در بخش حمل و نقل جاده‌اي خبر داد و اضافه كرد: عمر متوسط 230 دستگاه اتوبوس فعال در استان زنجان 11 سال است.

رحمتي تعداد ميني‌بوس‌هاي فعال استان زنجان را 437 دستگاه عنوان كرد و گفت: ميانگين عمر متوسط اين خودروها 29 سال است.

وي ادامه داد: عمر متوسط 562 دستگاه خودروي سواري فعال استان زنجان هفت سال است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان تعداد رانندگان فعال در حمل و نقل جاده‌اي مسافر را در سطح استان 3 هزار و 200 نفر اعلام و اضافه كرد: طي هشت ماه گذشته از سال جاري 4 هزار و 378 فقره كارت سلامت براي رانندگان صادر شده است.

اين مسئول با اشاره به صدور 408 فقره كارت هوشمند براي رانندگان ادامه داد: 187 فقره كارت هوشمند هم براي ناوگان در اين مدت صادر شده است.

رحمتي به فعال شدن 10 دفتر نمايندگي روستايي در بخش حمل نقل اشاره كرد و گفت: 464 راننده متقاضي در اين حوزه ثبت نام كرده‌اند.

وي تعداد مسيرهاي روستايي مصوب را 39 راه اعلام و تصريح كرد: تعدادي متقاضي معرفي شده از ارگان‌هاي حمايتي هم در اين حوزه ثبت نام كرده‌اند.

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان با اشاره به فعال بودن 12 باب مجتمع خدماتي و رفاهي ابراز داشت: پنج باب از اين مجتمع‌ها در سال جاري به بهره‌برداري رسيده است.

اين مسئول با بيان اينكه در حال حاضر دو باب مجتمع خدماتي رفاهي تعطيل است، ادامه داد: 19 باب از اين مجتمع ها در دست احداث است.

رحمتي از عملياتي شدن دو سيستم پيام متغير به صورت آنلاين خبر داد و اذعان داشت: اين سيستم در آزاد راه هاي زنجان- قزوين و زنجان- تبريز اقدام به ارسال پيام‌هاي ايمني و هشدار دهنده را به اطلاع رانندگان و مسافران مي‌كنند.

انتهاي پيام/73004/ن۳۰

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن