تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورميرزايي: ركوردشكني در مالزي ملاك انتخابم از سوي IPC بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: پورميرزايي: ركوردشكني در مالزي ملاك انتخابم از سوي IPC بود
حضور در مسابقاتي نظير پارالمپيك آرزوي هر ورزشكار است، اما مهم‌تر از نام‌ها و افراد، به اهتزاز درآمدن پرچم كشورمان در مسابقات برون‌مرزي است. پورميرزايي: ركوردشكني در مالزي ملاك انتخابم از سوي IPC بود


ملي‌پوش تيم وزنه‌برداري جانبازان و معلولين است كه در نظر سنجي كميته بين‌المللي پارالمپيك به عنوان ورزشكار برتر ماه نوامبر در سال 2013 انتخاب شد.

منصور پورميرزايي درخصوص اين انتخاب گفت: حضور من در مسابقات آزاد قهرماني آسيا و ثبت ركورد 273 كيلوگرم در اين مسابقات كه منجر به ارتقاي 36 كيلوگرمي ركورد جهان شد، امتياز مهمي بود كه در انتخاب من به عنوان يكي از 5 گزينه ورزشكار برتر ماه نوامبر موثر بود.

اين وزنه‌بردار دسته فوق سنگين، از سال 82 به عضويت تيم ملي درآمده و تاكنون موفق به كسب عناوين مختلفي از مسابقات قهرماني كشور و نيز رويدادهاي بين‌المللي شده كه در مورد آنها مي‌گويد: از سال 74 وارد ورزش شدم و سال 78 به صورت حرفه‌اي وزنه‌برداري را دنبال كردم و پس از آن در سال 80 براي اولين بار در مسابقات قهرماني كشور شركت كردم و موفق به كسب عنوان دوم شدم.

وي در ادامه افزود: عنوان سوم مسابقات اروپا در سال 86، عنوان دوم مسابقات بين قاره‌اي ليبي در سال 89، عنوان دوم مسابقات آيواز امارات در سال90 و قهرماني مسابقات آزاد قهرماني آسيا كه با ركوردشكني نيز همراه بود، ديگر عناوين من در طي دوران ورزش حرفه‌اي بوده است.

اين ملي‌پوش با اخلاق كرماني در مورد حضورش در پارالمپيك مي‌گويد: حضور در مسابقاتي نظير پارالمپيك آرزوي هر ورزشكار است، اما مهم‌تر از نام‌ها و افراد، به اهتزاز درآمدن پرچم كشورمان در مسابقات برون‌مرزي است.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن