تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با رفتن دكتر احمدي از ميراث‌فرهنگينسيم تغييرات در دستگاه‌هاي اجرايي ايلام نيز وزيدن گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با رفتن دكتر احمدي از ميراث‌فرهنگينسيم تغييرات در دستگاه‌هاي اجرايي ايلام نيز وزيدن گرفت
نسيم تغييرات در مديريت دستگاه‌هاي اجرايي استان ايلام وزيدن گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، نسيم تغييرات پس از روي كار آمدن دولت روحاني و حضور محمدرضا مرواريد به عنوان دومين استاندار بومي استان ايلام در تاريخ سياسي استان، روند تغييرات با آهنگي آرام و منطقي در استان ايلام شروع شده است.

بدون ترديد با تغيير فضاي سياسي كشور مردم به دنبال تغييرات اساسي در كشور بوده كه در گام نخست اين تغييرات با عزل و نصب مديران دولتي شروع مي‌شود.

اين واقعيتي غيرقابل انكار است كه دولت‌ها هر كدام به دنبال چينش مديراني از جنس تفكرات خود كه مورد استقبال مردم است، بوده و اين امري اجتناب‌ناپذير است.

اما نكته‌اي كه بايد همه دولت‌ها به آن توجه داشته باشند، اين است كه در انتخاب مديران به شاخصه‌هايي مانند تعهد، تخصص، مردم‌داري و كوشش در رفع مشكلات مردم توجه و عنايت ويژه‌اي داشته باشند.

در استان ايلام نيز با حضور محمدرضا مرواريد به عنوان استاندار ايلام از هفته‌هاي گذشته تغييراتي در حوزه معاونت‌هاي استانداري آغاز شد و اين مهم به سوي دستگاه‌هاي دولتي نيز اشاعه يافت.

طي روزهاي گذشته نيز با رايزني‌هاي صورت گرفته و تلاش‌هاي مختلف شنبه‌زاده، جايگزيني احمدي در اداره كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان ايلام شد.

بدون ترديد اين نسيم در ديگر ادارات استان ايلام با اين شيب و آهنگ آرام وزيدن خواهد گرفت و تنها انتظاري كه از مديران استاني مي‌رود، آن است كه تا زمان فرارسيدن تغيير كوچكترين كوتاهي در ارائه خدمات به مردم نداشته باشند.

مديران فعلي و مديران در انتظار تغيير بدانند اين پست‌ها و ميزها تا ابد در اختيار ما نبوده و روزي آن را از ما خواهند گرفت و بايد تلاش كرد كه رضاي خداوند و مردم حاصل شود تا زماني كه بدون ‌مسئوليت اداري در بين مردم قرار گرفتيم، از رفتار گذشته خود خجل نباشيم.

انتهاي پيام/2246/ب30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن