تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربايجانشرقي در آئين تجليل از قهرمانان استاني:كشتي آذربايجان‌شرقي بايد به جايگاه واقعي خود برسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربايجانشرقي در آئين تجليل از قهرمانان استاني:كشتي آذربايجان‌شرقي بايد به جايگاه واقعي خود برسد
استاندار آذربايجان‌شرقي با بيان اينكه رشته ورزشي كشتي استان بايد به جايگاه واقعي خود برسد، گفت: انتظار قهرماني ورزشكاران در عرصه‌هاي بين‌المللي را مي‌كشيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اسماعيل جبارزاده صبح امروز در آيين تجليل از قهرمانان كاراته و جودو استان در رقابت‌هاي بين‌المللي اظهار كرد: خرسندم كه در ميان جمعي هستم كه هم قهرمانند و هم به قولي كه دادند عمل كردند و براي من، عمل به قول مهم‌تر از قهرماني است.

وي با تبريك عنوان نايب قهرماني تيم ملي كاراته متشكل از كاتاروهاي آذربايجان‌شرقي و مدال برنز آرش آقايي در جودو، افزود: لحظه به لحظه نتايج رقابت‌هاي ورزشكاران استان در عرصه‌هاي بين‌المللي را دنبال مي‌كنم و اميدوارم كه اين قهرمانان در بازي‌هاي المپيك و آسيايي نيز خوش بدرخشند.

جبارزاده گفت: تلاش براي خوش‌رنگ كردن مدال‌ها، خواسته من از ورزشكاران در رقابت‌هاي پيش روست و قهرماني ورزشكاران استان در عرصه‌هاي بين‌المللي را انتظار مي‌كشم.

وي با اشاره به اهميت رشته‌هاي رزمي در جامعه امروزي، اظهار كرد: اين رشته نيز همانند اسب سواري، شنا و تيراندازي بايد مورد تاكيد باشد.

جبارزاده همچنين از مديركل ورزش استان خواست با توجه جدي به رشته كشتي، اين استان را در رشته كشتي به جايگاه واقعي برساند.

سيدمحمد شروين اسبقيان مديركل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي در آيين تجليل از قهرمانان كاراته و جودو استان در رقابت‌هاي بين‌المللي، اظهار كرد: به همين منظور ستاد استاني اين بازي‌ها تشكيل شده و هيئت‌هاي ورزشي كه اميد كسب مدال در آنها وجود دارد، در اين ستاد عضو هستند.

وي اضافه كرد: براي كسب مدال‌هاي بيشتر و خوش رنگ در عرصه‌هاي بين‌المللي، حمايت مسئولان استان ضروري است، چرا كه اين حمايت‌ها، انگيزه را در جوانان و ورزشكاران مضاعف مي‌كند.

اسبقيان گفت: در دراز مدت نيز براي حضور پررنگ در بازي‌هاي المپيك رويودوژانيرو برزيل برنامه‌ريزي كرده‌ايم تا ناكامي‌هاي ورزش استان در المپيك گذشته را كه هيچ مدالي نياوردند، جبران كنيم.

وي خاطرنشان كرد: اداره كل ورزش استان در كنار اين برنامه‌ها، توجه به ورزش همگاني و روستايي را نيز در دستور كارخود قرار داده و توسعه زيرساخت‌ها اولويت بعدي اين اداره كل است.

اسبقيان گفت: طبق برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشي استان بايد در پايان اين برنامه به يك متر مربع برسد كه با اتمام طرح‌هاي نيمه تمام ورزشي، سرانه ورزش استان 81 سانتي‌متر مربع مي‌شود.

وي برحمايت مسئولان از ورزشكاران تاكيد كرد و افزود: اگر ورزشكاري شاهد حمايت مسئولان استان به خصوص مسئول ارشد اجرايي استان باشد با انگيزه مضاعف در رقابت‌ها حضور خواهد يافت و به طور يقين اين حمايت‌ها در نتيجه ورزشكار تاثيرگذار خواهد بود.

در اين آيين از اعضاي تيم ملي كاراته متشكل از سه كاتارو كار تبريزي و نفر سوم مسابقات جودو آسيا توسط استاندار تقدير شد.

انتهاي پيام/60001/ع30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن