تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ياوري حق داشت از دست من ناراحت باشدمعدنچي: همين كه بيك‌زاده مقابل مسي قرار بگيرد كافي است/ فجر در ليگ مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ياوري حق داشت از دست من ناراحت باشدمعدنچي: همين كه بيك‌زاده مقابل مسي قرار بگيرد كافي است/ فجر در ليگ مي‌ماند
كاپيتان تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: همين كه هاشم بيك‌زاده مقابل مسي قرار بگيرد كافي است و ديگر نيازي نيست تمركز كند و او را بگيرد.


مهرزاد معدنچي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درخصوص شرايط فجر سپاسي اظهار داشت: تيم ما نه شرايط خوبي ندارد نه جايگاه مناسب. هرچند كه بازي‌هايي كه انجام مي‌دهيم خوب است و نبايد چنين جايگاهي‌ را داشته باشيم در همين بازي گذاشته مقابل استقلال اگر داور بهتر سوت مي‌زد حتي مي‌توانستيم 3 امتياز را از آن خود كنيم. در ابتداي فصل امتيازهاي خانگي را از دست داديم و اميدوارم در ادامه شرايط ما متفاوت باشد.

وي در مورد اينكه آيا فجر سپاسي مي‌تواند در ليگ بماند تصريح كرد: كارمان خيلي دشوار است اما بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا امتيازهاي خانگي را به دست آوريم و در ساير مسابقات هم عملكرد خوبي داشته باشيم تا بتوانيم در ليگ باقي بمانيم.جاي هيچ اشتباهي نداريم و در اين هفته هم محكوم به برد هستيم. كارمان سخت است اما دور از دسترس نيست با تيم‌هاي پايين جدول بازي داريم كه با اضافه شدن بازيكنانمان مي‌توانيم عملكرد بهتري داشته باشيم. اين قول را مي‌دهم كه فجرسپاسي در ليگ مي‌ماند.

وي در مورد شرايط خودش خاطرنشان كرد: مصدوميت من بهتر شده است چهار هفته با تيم تمرين نكرده‌ام از عضله چهارسر ران مصدوم شدم اما هم‌اكنون شرايطم بهتر است و مي‌توانم در بازي مقابل گسترش فوتبال با صلاحديد محمود ياوري به ميدان بروم.

هافبك فجر سپاسي درباره مسائلي كه در ديدار مقابل ملوان براي او رخ داد و محمود ياوري از دست او ناراحت شده بود اظهار داشت: شايد خيلي‌ها ندادند كه دو بازي پيش از بازي با ملوان از ناحيه عضله چهارسر ران دچار مصدوميت شده بودم زماني كه به دكتر متخصص مراجعه كردم او گفت پايم مشكلي ندارد در ديدار با ملوان همان ابتدا احساس كردم كه همه عضلاتم دچار كشيدگي شديد شده است. در دقيقه 25 هم تمركز لازم را نداشتم و آن اتفاق افتاد كه براي اولين‌بار در 13 سال فعاليتم چنين اشتباه بچه‌گانه‌اي كردم و اخراج شدم.

معدنچي يادآور شد: پس از بازي هم به خاطر اشتباه بچگانه‌اي كه كرده بودم عذرخواهي كردم به هر حال ياوري هم حق دارد از دست من ناراحت باشد او به عنوان كاپيتان از من توقع دارد پس از آن او بزرگواري كرد و من هم‌اكنون كنار تيم تمرين مي‌كنم.

ملي‌پوش سابق فوتبال در مورد گروه ايران در جام جهاني يادآور شد: زمان قطبي با بوسني و هرزگوين بازي كردم آنها تيم خوبي دارند در گروه‌مان آرژانتين و نيجريه هم حضور دارند كه هر دو قدرتمند هستند شرايط صعودمان بسيار دشوار است ما قبل از جام جهاني 2006 اردوهاي خوبي در آلمان برگزار كرديم با كرواسي و بوسني بازي كرديم و هم‌اكنون هم تيم ملي ايران نيازمند اين است كه بازي‌هاي دوستانه قدرتمندي برگزار كند تا با آمادگي كامل راهي جام جهاني شود.

وي در مورد مقايسه حضور ايران در جام جهاني 2006 با تيم‌هاي حاضر در گروه ايران در رقابت‌هاي 2014 گفت: به هر حال شايد روي كاغذ پيش‌بيني‌ها راحت باشد مقابل آرژانتين تكليفمان مشخص است هرچند كه معتقدم در همان سال اگر كريمي، مهدوي‌كيا و دايي مصدوم نمي‌شدند شرايطمان بهتر بود و مي‌توانستيم صعود كنيم. آنچه كه مهم است اين است كه ديدارهاي دوستانه داشته باشيم فكر مي‌كنم نزديك دو سال است كه تيم ملي با تيم قدرتمندي روبرو نشده است. درست است كه كره‌جنوبي را برديم اما همه مي‌دانند كه 80 درصد شانس بود زيرا بازي يك‌طرفه‌اي برگزار شد.

معدنچي در مورد اينكه آيا دلش براي حضور در تيم ملي تنگ نشده گفت: واقعيت اين است كه اوايل فصل انگيزه بسياري داشتم اما اتفاقاتي افتاد كه نتوانستم به اين مهم برسم اگر بگويم به تيم ملي فكر نمي‌كنم دروغ گفته‌ام اما واقعيت اين است كه آنقدر كه دوست دارم فجرسپاسي در ليگ برتر باقي بماند به جام جهاني فكر نمي‌كنم.

هافبك سابق تيم ملي يادآور شد: من پس از شكستگي مچ پايم نتوانستم آنطور كه بايد و شايد بازي كنم اگر آن اتفاق برايم رخ نمي‌داد شرايط سني‌ام طوري بود كه مي‌توانستم در اين جام جهاني هم بازي كنم اما قسمتم نبود. يك سري اتفاقات و اشتباهات خودم باعث شد از تيم ملي جا بمانم.

وي در مورد رويارويي ملي‌پوشان ايران با مسي عنوان كرد: آرزوي هر بازيكني است كه مقابل اين افراد حاضر شود به هر حال ما يك بار تجربه مقابل رونالدو را داشتيم و حالا هاشم بيك‌زاده قرار شده مسي را بگيرد.

هافبك فجر سپاسي در مورد مهار مسي توسط هاشم بيك‌زاده و مسائلي كه براي اين بازيكن اخيرا به وجود آمده گفت: هنوز مشخص نيست كداميك از بازيكنان به برزيل مي‌روند. من هاشم را دوست دارم به نظرم در اين مدت به او كم‌لطفي شد او بازيكن خوبي است اما گرفتن مسي كار هر كسي نيست همين‌كه بيك‌زاده روبروي مسي قرار بگيرد كافي است تا اينكه بخواهد تمركز كند و او را بگيرد.

انتهاي پيام/ي

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن