تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819425383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المومني: دوربينهاي جاسوسي رژيم صهيونيستي از مسجد الاقصي جمع شوند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: المومني: دوربينهاي جاسوسي رژيم صهيونيستي از مسجد الاقصي جمع شوند!
اردن از مقامات رژيم صهيونيستي خواست دوربينهاي نظارتي خود را از مسجد الاقصي جمع آوري كند.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري دولتي اردن(پترا)، "محمد المومن"ي وزير اطلاع رساني اردن اعلام كرد: اردن اقدام مقامات اشغالگري اسرائيل را در خصوص نصب دوربينهاي نظارتي بر پشت بام يكي از اتاقهاي مسجد الاقصي با هدف نظارت بر كاركنان اوقاف و بازسازي اردني و نمازگزاران مسلمان به ويژه زناني كه در قبه الصخره نماز مي خوانند محكوم مي كند.

المومني افزود: اردن وجود يك ايستگاه پليس داخل مسجد الاقصي را به شدت محكوم مي‌كند و آن را تجاوز نظامي آشكار بر ضد آزادي مراسم عبادي و دخالت در امور فعاليت اوقاف اردن ، مسئول حفظ امنيت و سلامت نمازگزاران در مسجد الاقصي مي داند.

المومني كه كشورش در سال 1994 با اسرائيل توافق صلح امضا كرده است از اسرائيل خواست همه نمادهاي نظامي كردن حرم قدسي از جمله ايستگاه پليس و دوربينهايي كه هفته گذشته نصب كرده است و همچنين دوربينهايي را كه در سال 2011 مقابل ورودي مغاربه براي نظارت بر ورود و خروج از صحن قديم مسجد الاقصي نصب كرده است برچيند.

وي اين اقدامات را نقض آشكار آزادي مراسم عبادي كه دولت اردن و يونسكو آن را رد مي كنند دانست و توقف چنين اقداماتي را كه احساسات يك ميليارد و 700 ميليون مسلمان در سراسر جهان را تحريك مي كند خواستار شد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن