تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي مديران جديد «مركز ملي مطالعات جهاني شدن»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معرفي مديران جديد «مركز ملي مطالعات جهاني شدن»
مديران جديد مركز ملي مطالعات جهاني شدن عصر سه‌شنبه طي نشستي در اين مركز، معرفي شدند.

به گزارش ايسنا، دكتر عليرضا معيري رئيس مركز ملي مطالعات جهاني شدن در اين نشست با اشاره به ايام شهادت امام حسين (ع) تصريح كرد: در تاريخ كمتر سراغ داريم كه براي فردي كه به شهادت مي‌رسد پس از سال‌ها همچنان مراسم سوم و چهلم و سال گرفته شود ولي عشق به امام حسين (ع) آنچنان قوي است كه پس از صدها سال هنوز مراسم سالگرد و چهلم براي آن عزيز برگزار مي‌شود.

وي همچنين به راهپيمايي شيعيان به سوي كربلا براي شركت در مراسم اربعين حسيني اشاره كرد.

دكتر معيري در بخش ديگري از سخنان خود به مدت‌زماني كه رياست مركز جهاني شدن را بر عهده گرفته است اشاره كرد و گفت: در اين مدت در مركز با دو مشكل مواجه بوده‌ام. نخست مسائل رفاهي و پشتيباني كه به كمك دوستان رفع شد و مشكل دوم بخشنامه‌اي بود كه به دستور رئيس‌جمهور براي كاهش كاركنان نهاد رياست جمهوري صادر شده بود.

وي افزود: پايان مأموريت برخي همكاران در اين مركز مشكلاتي را براي ما به وجود مي‌آورد، لذا به دنبال حل اين مسأله بوديم كه پس از رفت و آمدها و صحبت‌هاي زياد، متوجه شديم كه اين يك مشكل عمومي است و در دستگاه‌هاي ديگر هم وجود دارد.

وي افزود: با توجه به اينكه نمي‌توانستيم مأموريت همكاران را در مركز تمديد كنيم، تصميم گرفتيم از نيروهاي نهاد رياست جمهوري در مركز استفاده كنيم، لذا اكثر پست‌هايي را كه به شكل مأموريت اداره مي‌شد، با پرسنل دائمي نهاد جايگزين كرديم.

رئيس مركز ملي مطالعات جهاني شدن از داريوش دانش‌آشتياني معاون آموزشي و پژوهشي مركز، دكتر ولي تيموري معاون بين‌الملل مركز، سعيد تيموري معاون اجرايي، حبيبي مشاور رئيس مركز، علي اصغري مديركل دفتر ارتباطات و همكاري‌هاي بين‌الملل مركز و براتي مسئول دفتر برنامه‌ريزي و فناوري اطلاعات به دليل تلاش‌ها و خدماتشان به مركز جهاني شدن تقدير و تشكر كرد.

معيري همچنين به معرفي مديران جديد اين نهاد پرداخت و گفت: با توجه به اينكه هنوز نتوانسته‌ايم فردي را براي جانشيني دكتر دانش‌آشتياني پيدا كنيم، لذا فعلاً خودم مسئوليت معاونت آموزش و پژوهش مركز را بر عهده مي‌گيرم.

معيري در ادامه اين مراسم پس از تقدير و تشكر از زحمات دكتر ولي تيموري معاون بين‌الملل مركز، محمود نادري از كاركنان نهاد رياست جمهوري را به عنوان معاون جديد امور بين‌الملل مركز معرفي كرد و گفت: آقاي نادري كارشناس جغرافياي شهري، كارشناس ارشد شهرسازي و همچنين روابط بين‌الملل و اكنون دانشجوي دوره دكترا و كارمند رسمي نهاد رياست جمهوري است.

انتهاي پيام

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن