تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت نهاد اصلي امنيت ملي پاكستان از گفتگوهاي صلح با طالبان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حمايت نهاد اصلي امنيت ملي پاكستان از گفتگوهاي صلح با طالبان
تهران / واحد مركزي خبر/ سياسي 1392/09/26
شوراي امنيتي اصلي پاكستان روز سه شنبه از راهبرد دولت اين كشور براي دنبال كردن صلح با شبه نظاميان طالبان حمايت كرد اما افزود اگر گزينه صلح امكان حركت به جلو نداشته باشد مي توان از زور استفاده كرد.
كميته كابينه در مورد امنيت ملي اين موضع را در جريان بررسي راهبرد دولت پاكستان براي تعامل با طالبان پاكستان جهت ريشه كني افراط گرايي و تروريسم اتخاذ كرد.
اين كميته بعد از نشست اعضاي خود با صدور بيانيه اي اعلام كرد:« كميته مجددا تعهد دولت را در مورد راهبرد مذاكره با طالبان پاكستان تائيد مي كند و استفاده از گزينه هاي ديگر را صرفا به عنوان آخرين چاره در نظر مي گيرد.»
دولت پاكستان ماه گذشته در نظر داشت تا مذاكرات با طالبان پاكستان را شروع كند اما يك روز قبل از شروع مذاكرات حكيم الله محسود رهبر طالبان پاكستان در حمله هواپيماهاي بدون سرنشين امريكا كشته شد.
به گزارش خبرگزاري شين هوا از اسلام آباد ، دولت پاكستان امريكا را به خرابكاري در فرايند صلح اين كشور با طالبان متهم كرده است و نشست روز سه شنبه كميته كابينه در مورد امنيت ملي عمدتا بر راههاي حصول به پيشرفت در فرايند صلح با طالبان متمركز بود.
اين نشست به رياست پرويز مشرف نخست وزير پاكستان برگزار شد و در آن با شماري از اقدامات در ارتباط با افزايش امنيت در مرزهاي غربي پاكستان ، توسعه مناطق قبائلي و ساير مناطق مرزي موافقت شد.
145/105

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن