تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802696974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام:مقام معظم رهبري در سه موضوع حساس به داد ما رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام:مقام معظم رهبري در سه موضوع حساس به داد ما رسيدند
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبري اخيراً و در سه موضوع حساس از جمله توافق ژنو به داد ما رسيدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از رفسنجان، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بعد از ظهر امروز در آيين سالگرد درگذشت امام جمعه فقيد رفسنجان اظهار داشت: اختلافات از آفات اين انقلاب و عظمت ايران است.

وي افزود: اگر اين اختلافات باشد به عنوان همراه و همشهري شما عرض مي‌كنم همانطور كه يكپارچه در انقلاب بوديد يكپارچه در خدمت انقلاب باشيد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان كرد: سلايق و نظرات مختلف در بين علما، مراجع و اطباء هم هست شما مردم هم مثل بقيه اختلافات را با رفاقت و صميميت حل كنيد و اگر نمي‌شود با هم بسازيد.

هاشمي‌رفسنجاني تصريح كرد: مايلم مردم رفسنجان را يكپارچه در خدمت انقلاب ببينم.

اين مسئول با اشاره به مشكلات موجود، عنوان كرد: شرايط اقتصادي و مديريتي كه در كشور حاكم بود اجازه نداد نهاده‌ها به كشور بيايد و كود و سم نامناسب به كشاورزان رسيد و خسارت ديدند.

هاشمي رفسنجاني افزود: ما تحريم بوديم و هستيم و تحريم بسيار شديد است كه با تدبيرمان بخشي از تحريم‌ها متوقف مي‌شود.

وي تصريح كرد: تحريمي كه در سناي آمريكا بنا داشتند اعمال كنند كه اگر اتفاق مي‌افتاد ايران به كلي محاصره مي‌شد و از راه‌هاي دريايي محروم مي‌شديم و مشكلات ديگري به وجود مي‌آمد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام متذكر شد: خدا كمك كرد و تحريم‌هاي جديد اعمال نشد و بعضي‌ها فكر مي‌كنند ما بوديم كه اين شرايط را به وجود آورديم، اما اينطور نيست و مردم آگاهي زيادي دارند و فهميدند در شرايط بدي قرار داريم يا بايد تسليم شويم و يا جنگ را بپذيريم و به ميدان آمدند و آن كسي را كه مي‌خواستند انتخاب كردند و الان اعتدال در كشور ما حاكم است.

هاشمي‌رفسنجاني ابراز داشت: نخستين قدم خوب برداشته شد؛ اگرچه اعتراضاتي هم هست؛ اولين قدم كه برداشته شده است و مردم هم آرامش دارند.

وي اذعان داشت: در اين دو روز دو ملاقات با هيئت‌هاي اروپايي داشتم كه آنها هم به تخلف آمريكا در توافق ژنو انتقاد مي‌كردند و مي‌گفتند آمريكا تسليم لابي‌ها و افراد تند صهيونيست‌ها شد كه وي را تحت فشار قرار دادند و آمريكا تحريم اعمال كرد؛ در حالي كه امضا كرده بودند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بيان داشت: اين تحريمي كه اخيراً اعمال شد شركت‌هاي خارجي بودند كه گاهي به ما كمك مي‌كردند و آمريكايي‌ها مي‌خواهند اين عمل خود را توجيه كنند و بگويند اين تحريم‌ها متعلق به گذشته است، اما ما نمي‌پذيريم.

هاشمي‌رفسنجاني افزود: امروز با وزير سابق ايتاليا ديدار داشتم و وي به من گفت به آمريكا معترض شديم كه چرا عهدتان را شكستيد.

وي خاطرنشان كرد: نخست‌وزير سابق ايتاليا ادامه داد كه با شوراي وزراي خارجه در بروكسل تصميم گرفتيم خودمان مستقل تحريم‌هاي اروپا عليه ايران را كم كنيم.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام عنوان داشت: ما مسلمان هستيم و پاي امضاي خود مي‌ايستيم و خلاف عهد نمي‌كنيم و اگر شما خلاف عهد كنيد پشيمان مي‌شويد.

هاشمي‌رفسنجاني تصريح كرد: وزير امور خارجه آمريكا در تماس تلفني به وزير امور خارجه ما گفت كه اين جريان جزئي بوده و نبايد اصل كار را تحت تأثير قرار دهد.

وي ابراز داشت: اميد داريم تحريم‌ها برداشته شود و اگر به اين امر جامه عمل بپوشيم در آينده راهها باز مي‌شود و در مواردي كه در مضيقه هستيم مشكلات برطرف مي‌شود و رونق به كشور برمي‌گردد.

هاشمي‌رفسنجاني تصريح كرد: 4 هزار طرح عمراني از دولت قبل باقي مانده اما هيچ اعتباري نداديم و فقط براي 240 يا 250 پروژه مي‌توانيم اعتبار دهيم.

وي با بيان اينكه ما نفت و گاز زيادي داريم افزود: ايران در سال مي‌تواند 40 ميليارد دلار از صادرات پتروشيمي پول به دست آورد، اما دست ما بسته است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه اميدواريم مجلس هم همكاري گرمي با دولت داشته باشد، اذعان داشت: مقام معظم رهبري بيش از همه ما تأثير دارند و جريان اخير محصول نظر ايشان بود.

هاشمي‌رفسنجاني ادامه داد: اگر انتخابات به خوبي انجام شد به اين علت بود كه رهبر معظم انقلاب فرمودند رأي‌ها بايد درست خوانده شود و ايشان اعلام كردند كه رأي‌ها حق‌الناس است.

وي بيان داشت: زماني كه مي‌خواستيم مذاكرات را آغاز كنيم عده‌اي اعتراض خود را آغاز كردند و مذاكره كنندگان را سازش‌كار معرفي كردند و رهبري فرمودند اين مذاكره كنندگان بچه‌هاي خودمان و نيروهاي انقلاب هستند و كارشان را انجام مي‌دهند به آنها نگوييد سازش‌كار.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام عنوان كرد: زماني كه اولين امضا را در توافقات داشتيم باز هم معترضان گفتند چرا امضا كرديد اما رهبري جواب روحاني را دادند و فرمودند آنچه در گزارش آمد پيروزي بود و تشكر مي‌كنم.

هاشمي‌رفسنجاني با تأكيد بر اينكه مقام معظم رهبري با سخنان خود زبان افراد معترض را محكوم كردند، تصريح كرد: رهبري در واقع طي سه مقطع حساس به داد ما رسيدند و خاصيت ولايت فقيه اين است كه بن‌بست‌ها را بشكند و طغيان نشود.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در مسيري هستيم كه پنجره‌ها و راهها باز شد و از طلب‌هاي زيادي از كشورها داريم كه به تدريج وارد كشور مي‌شود.

وي تصريح كرد: با حركت‌هاي اقتصادي بيكاري كم مي‌شود زيرا بيكاري‌هاي كشنده‌اي داريم و بسياري از جوانان تحصيل كرده ما بيكار هستند.

هاشمي‌رفسنجاني در پايان متذكر شد: اينكه مي‌گوييم 12 درصد بيكاري داريم، اما بيكاري تحصيل‌كرده‌هاي ما 25 درصد است، چراكه اشتغال مناسب براي آنها وجود ندارد.

انتهاي پيام/80019/ذ40

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن