تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور 6 استان كشور انجام مي‌شودبرگزاري جشنواره منطقه‌اي مطبوعات فجر در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور 6 استان كشور انجام مي‌شودبرگزاري جشنواره منطقه‌اي مطبوعات فجر در گيلان
كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان از برگزاري جشنواره منطقه‌اي مطبوعات فجر انقلاب براي نخستين بار با حضور 6 استان كشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، شهرام درويشي بعد از ظهر امروز در ديدار استاندار گيلان با اعضاي كميته‌هاي ستاد دهه فجر استان فعاليت كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر اين استان را تشريح كرد.

وي اظهار كرد: فعاليت تمام كميته‌هاي 20‌ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي گيلان با اطلاع‌رساني به جامعه منتقل مي‌شود و براي اين امر كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر استان برنامه‌ريزي لازم اطلاع‌رساني كميته‌ها و تمام دستگاه‌ها، نهاد و ارگان‌ها در مركز استان و شهرستان‌ها را انجام داده است.

دبير كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان افزود: با توجه به سال حماسه سياسي و اقتصادي و ايجاد نشاط، پويايي، بالندگي و سرزندگي در جامعه، نياز بود برنامه‌ريزي لازم در امر خطير اطلاع‌رساني صورت گيرد و اميدواري ويژه‌اي به جامعه منتقل شود.

وي درباره ساماندهي خبرنگاران دهه فجر گيلان خاطرنشان كرد: كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان با فراخوان از خبرنگاران رسانه‌هاي گيلان شامل خبرگزاري‌ها، پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني و مطبوعات استان در رشت و شهرستان‌ها، خبرنگاران را براي پوشش اخبار دهه فجر ساماندهي كرده است.

*ساماندهي بيش از 200 خبرنگار دهه فجر گيلان

درويشي، ادامه داد: با فراخواني كه از طريق اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان انجام شد، تعداد 160 خبرنگار در شهرستان‌ها و حدود 50 خبرنگار در شهر رشت ساماندهي شدند و براي آنها كارت شناسايي صادر مي‌شود.

وي با تصريح بر اينكه كميته اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان نقشه راهي را ترسيم كرده تا خبرنگاران بتوانند به صورت هدفمند براي ايجاد نشاط و اميد در جامعه گزارش و خبر تهيه كنند، خاطرنشان كرد: به همين منظور «كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي» در عصر روز هشتم دي امسال با دعوت از اساتيد كشوري با حضور خبرنگاران تمام استان و حدود 100 روابط عمومي دستگاه‌ها، نهاد و ارگان‌هاي گيلان در رشت برگزار مي‌شود تا هدف‌گذاري‌ها در امر اطلاع‌رساني براي دستگاه‌ها و خبرنگاران مشخص و تبيين شود.

اين مسئول با اشاره به اينكه حركت كاروان خبري براي پوشش اخبار و توجه و نگاه جامعه به دهه فجر انقلاب اسلامي پس از برگزاري كارگاه آموزشي به نقاط مختلف استان و دستگاه‌ها آغاز مي‌شود، افزود: اين امر براي آماده‌سازي گام‌به‌گام اذهان عمومي براي برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي است.

وي دهه فجر انقلاب اسلامي را اوج فعاليت اطلاع‌رساني در ابعاد مختلف دانست و تصريح كرد: كاروان‌هاي خبري حتي به شهرستان‌ها نيز سفر مي‌كنند.

*برگزاري جشنواره منطقه‌اي مطبوعات دهه فجر گيلان با حضور 6 استان

درويشي متذكر شد: براي اينكه ارزيابي صحيح و بهتري از فعاليت‌هاي انجام شده در عرصه اطلاع‌رساني داشته باشيم، جشنواره منطقه‌اي مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني فجر انقلاب اسلامي نيمه دوم اسفند امسال در گيلان برگزار مي‌شود.

به گفته وي، براي نخستين بار در كشور جشنواره منطقه‌اي مطبوعات فجر انقلاب با حضور استان‌هاي گيلان، مازندران، گلستان، اردبيل، زنجان و قزوين در گيلان برگزار مي‌شود و اين امر افتخاري براي استان است.

دبير كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان يادآور شد: فعالان عرصه رسانه در منطقه شمال كشور آثار خود را به جشنواره منطقه‌اي مطبوعات فجر انقلاب اسلامي ارسال مي‌كنند و آثار در دو مرحله استاني و كشوري داوري مي‌شود و گيلان نقش و جايگاه خود را به عنوان استاني فرهنگي در منطقه ايفا مي‌كند.

*تجليل از روابط‌عمومي و فرمانداران برتر در امر اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان

وي تجليل از خبرنگاران برتر صدا و سيما، روابط عمومي‌هاي برتر استان و فرمانداران برتر در امر اطلاع‌رساني گيلان را از ديگر برنامه‌هاي كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني ذكر كرد.

درويشي با بيان اينكه بودجه كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان صفر است، خاطرنشان كرد: حركت كاروان‌هاي خبري و برگزاري كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي با همكاري بخش‌هاي مختلف صورت مي‌گيرد و براي برگزاري جشنواره منطقه‌اي مطبوعات فجر انقلاب با توجه به اينكه به صورت منطقه‌اي برگزاري مي‌شود و آبروي استان است، نياز به حمايت و مساعدت‌هاي ويژه استاندار گيلان دارد.

به گزارش فارس، خبرگزاري فارس براي دومين سال متوالي مسئوليت كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني دهه فجر گيلان را به‌عهده گرفته است.

انتهاي پيام/84001/ت40

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن