تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تله سور: مردم سوريه همزمان از سرما و تروريسم رنج مي كشند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تله سور: مردم سوريه همزمان از سرما و تروريسم رنج مي كشند
تهران/ واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/26
00:49:46.22
سوريه در روزهاي اخير درگير موج سرما و برف بوده است كه خبر از آغاز زمستاني سخت مي دهد در حاليكه اين هواي نامساعد به همراه خشونتهاي مسلحانه رنج شهروندان اين كشور به ويژه كسانيكه را كه در جنگ بي خانمان شده اند ؛ افزايش داده است.
به گزارش كانال تله سور، طوفان آلكس از چهارشنبه گذشته منطقه خاورميانه را تحت تاثير قرار داده است و در سوريه برف سرمايي حاكم است كه مردم براي مقابله با آن چيزي نمي يابند.
تروريسم و تحريم مانع از آن مي شود كه خانواده ها براي گرم نگاه داشتن كودكان خود سوخت بيابند.
آمال شهروند سوري كه خانه خود را از دست داده به تله سور مي گويد: «گروه هاي مسلح به محله ما حمله كردند و ما را از خانه هايمان بيرون راندند و به اين خاطر از سرما رنج مي كشيم ولي با اين حال به حمايت از رئيس جمهور و ارتش خود در مبارزه با تروريست ها كه تحت حمايت اسرائيل و كشورهاي غربي هستند ادامه خواهيم داد.»
محمد طعمه ديگر آواره سوري نيز به تله سور مي گويد: «فرزندان ما از هواي سرد در رنج هستند و مبتلا به بيماري هاي تنفسي شده اند. تروريست ها اموال ما را غارت كرده اند و چيزي نداريم تا با آن خود را از سرما حفظ كنيم. ما مي خواهيم به خانه هاي خود بازگرديم اما در عين حال مي خواهيم كه ارتش به مبارزه با گروه هاي مسلح ادامه دهد.»
آوارگان داخلي سوريه بر خلاف پناهندگان در كشورهاي همسايه به خوبي مورد توجه مقامات هستند و از اين كه سرپناه هاي موقتي براي حفاظت از سرما ايجاد شده است سپاسگزار هستند.
لوريس فارس از آوارگان سوري مي گويد: «من در لبنان در اردوگاه پناهندگان بودم ولي در شرايط دشوار زمستاني قرار داشتيم. جايي كه چادرها در آب فرو رفته اند و تاب برف و باد هاي شديد را ندارند. اما اينك در اينجا در اين مركز پناهندگان خوب هستم و دولت تمام نيازهاي ما را برطرف مي كند.»
در همين حال نظاميان سوري عليرغم هواي نا مناسب به حملات خود عليه گروه هاي مسلح ادامه مي دهند و با تروريستها مي جنگند. تروريستهايي كه مرگ را اشاعه مي دهند و زيرساختهاي كشور را نابود و شرايط مردم را بدتر مي كنند.
00:51:55.09

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن