تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگي سرمايه‎گذاران بومي مقيم كشور كويت براي سرمايه گذاري در چابهار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعلام آمادگي سرمايه‎گذاران بومي مقيم كشور كويت براي سرمايه گذاري در چابهار
سرمايه گذاران بومي مقيم كشور كويت ضمن ابراز تمايل به سرمايه گذاري در زمينه‎هاي مختلف در منطقه آزاد چابهار آمادگي خود را براي ثبت شركت و مراحل اوليه سرمايه گذاري اعلام كردند.


گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، حامدعلي مباركي در نشست با جمعي از سرمايه گذاران بومي مقيم خارج از كشور خواستار حمايت، همدلي و اتحاد آنان در سرمايه گذاري و رفع مشكلات مردم شد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بيان كرد: در سال‎هاي گذشته و با اجراي سياست‎هاي نادرست، نه تنها سرمايه گذاران بومي و غيربومي ترغيب به سرمايه گذاري در چابهار نشدند بلكه سرمايه گذاران بومي ترجيح دادن سرمايه خود را در كشورهاي مجاور و حاشيه خليج فارس به كار بگيرند.

اين مسئول ضمن تقدير از رويكرد دولت تدبير و اميد در راستاي بهبود وضعيت مردم، گفت: استفاده از ظرفيت‎ها و قابليت‎هاي اقتصادي، عمراني و گردشگري منطقه و توسعه اين صنايع، يكي از راه حل‎هاي از بين رفتن مشكلات اقتصادي و معضل بيكاري مردم است.

مباركي گفت: استفاده از سرمايه‎هاي بومي در جلب مشاركت در زمينه‎هاي مختلف بستر رشد و توسعه استان را بيش از پيش فراهم مي آورد و از سرمايه گذاران در حوزه‎هاي مختلف استقبال مي‎كنيم، سرمايه گذاران بايد با برنامه‎ريزي مناسب در اين زمينه وارد شوند.

وي با اشاره به ظرفيت‌ها و موهبت‎هاي موجود گفت: اين استان، سرشار از قابليت‎هاي اقتصادي، گردشگري، تاريخي و طبيعي بوده، اما تاكنون از اين توانمندي‎ها براي جذب گردشگر و توريسم داخلي و خارجي استفاده نشده است و وضعيت استثنايي منطقه آزاد چابهار با توجه به دسترسي به آب‎هاي اقيانوسي، پنجره اي به دنياست و اين خود زمينه ساز ورود سرمايه به كل استان و حتي كشور مي‌شودو شناخت و شناسايي فرصت‎هاي ايده آل و به حداقل رساندن تهديدها، تأثيرات منفي در مباحث جذب سرمايه گذاري را كاهش مي‎دهد.

مباركي همچنين با اشاره به چشم اندازو افق روشن و شفاف در زمينه سرمايه گذاري در اين منطقه از مزايا و قابليت‎هايي كه سازمان منطقه آزاد چابهار براي آماده سازي برخي زيرساخت‎ها فراهم ديده گفت: بايد از مواهب و امكانات فراهم شده استفاده كنيم و شما كه متعلق به اين استان هستيد و درخواست ما از شما آوردن سرمايه و بهبود بخشيدن وضع معيشت مردم شريف و هم استاني‎هاي خودتان است و ما وضعيت را به شكل بسيار شفاف و بدون بروكراسي زايد براي دسترسي شما به امكانات و خدمات مهيا كرده‎ايم.

وي با اشاره به مشوق‎هاي حمايتي از جمله تخليه كشتي در كوتاهترين زمان، سردخانه‎هاي موجود و آماده با معيارهاي استاندار، امكان دپوي كالاهاي وارداتي و صادر كردن به سرزمين اصلي و كشورهاي ديگر با كمترين هزينه، امكان راه‎اندازي صنعت بسته بندي با توجه به فعال بودن اين صنعت هم اكنون در سطح منطقه و صادرات به كشورهاي ديگر، ورود مواد اوليه با توجه به ظرفيت‎هاي موجود و پردازش و ترانزيت آن، فرآوري آبزيان با توجه به اين كه 24 كارخانه تن ماهي فعالند و ورود تكنولوژي مدرن دستگاه‎هاي پردازش و بسته بندي بدون پرداخت عوارض، افزود: مشوق‎هاي ذكر شده شايد بي نظير نباشند ولي كم نظيرند.

استقبال از سرمايه‎گذاران و حل مسائل اداري آنان در اولويت برنامه‎هاي همه مناطق است و چابهار يكي از پيشگامان جذب سرمايه گذار است.

گفتني است: در پايان جلسه سرمايه گذاران بومي مقيم كشور كويت ضمن ابراز تمايل به سرمايه گذاري در زمينه‎هاي مختلف در منطقه آزاد چابهار آمادگي خود را براي ثبت شركت و مراحل اوليه سرمايه گذاري اعلام كردند.

انتهاي پيام/75004

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن