تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802530946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين تأكيد كردساعت 7 تا 8 صبح اوج ترافيك درون شهري قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين تأكيد كردساعت 7 تا 8 صبح اوج ترافيك درون شهري قزوين
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: با توجه به اينكه بيش از 15 درصد از سفرهاي درون شهري قزوين در ساعات بين 7 تا 8 صبح صورت مي گيرد، اوج ترافيك درون شهري قزوين در اين ساعات از روز است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سيدمهدي يدي‌همداني ظهر امروز در همايش روز ملي حمل و نقل كه در سالن اجتماعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد، اظهار كرد: 40 درصد سفرهاي روزانه شهروندان قزوين كاري، 23 درصد آن تحصيلي و 13 درصد نيز سفرهايي براي خريد است.

وي با بيان اينكه سرانه مالكيت وسيله نقليه در شهر بيشتر از سرانه متوسط كشوري است، افزود: به ازاي هر يك هزار نفر جمعيت، 240 دستگاه خودرو در قزوين وجود دارد كه نسبت به ميانگين كشوري 20 درصد افزايش را نشان مي‌دهد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين اضافه كرد: بر اساس آمارهاي موجود خودروي شخصي 33 درصد، تاكسي 32 درصد، اتوبوس 19 درصد، تاكسي تلفني و موتورسيكلت چهار درصد و سهم دوچرخه نيز در سفرهاي درون شهري سه درصد است.

يدي‌همداني ادامه داد: اين آمارها نشان مي‌دهد كه بايد برنامه‌ريزي دقيقي براي فرهنگ‌سازي در خصوص استفاده از وسايل نقليه عمومي و دوچرخه انجام شود.

وي با اشاره به اينكه پرترافيك‌ترين تقاطع شهر قزوين چهارراه وليعصر (عج) است، بيان كرد: تردد حداكثر 76 هزار خودرو در روز از اين تقاطع موجب شده كه پرترافيك‌ترين تقاطع شهر به شمار رود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين با بيان اينكه در حال حاضر كنترل ترافيك شهر قزوين با 134 دوربين رصد مي‌شود، تصريح كرد: در حال حاضر 134 دستگاه دوربين، كنترل ترافيك شهر قزوين را در 60 تقاطع، هشت جايگاه CNG، شش پايانه و ايستگاه اصلي حمل و نقل عمومي انجام مي‌دهد كه اين تعداد با دوربين‌هاي كلانشهرهايي مانند مشهد و اصفهان برابري مي‌كند.

يدي‌همداني گفت: همچنين 16 دستگاه كنترل سرعت در هفت معبر حادثه‌خيز و هفت دوربين ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در سه تقاطع استان تخلفات صورت گرفته در استان را به ثبت مي‌رسانند.

وي با اشاره به اينكه طول شبكه فيبر نوري اختصاصي مركز كنترل ترافيك 35 كيلومتر است، بيان كرد: با اين حجم نيازهاي شبكه به فيبر نوري تأمين شده كه از جمله فعاليت‌هاي خوب شهرداري است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين در حال حاضر 10 تقاطع از سوي سامانه مديريت يكپارچه چراغ‌هاي راهنمايي هوشمند scats كنترل مي‌شود كه تا پايان سال 14 تقاطع نيز به اين تعداد اضافه مي‌شود.

يدي‌همداني ابراز كرد: به طور متوسط روزانه 50 مورد وقايع از قبيل سرقت، آبگرفتگي در نرم‌افزار ثبت مي‌شود.

وي با اشاره به برنامه‌هاي بلندمدت پيش‌بيني شده در حوزه مديريت شهري قزوين خاطرنشان كرد: تكميل پروژه مطالعات جامع حمل و نقل شهر قزوين، پيش‌بيني احداث 44 تقاطع غيرهمسطح، 40 كيلومتر بزرگراه، دو معبر دو طبقه خطوط BRT و يك خط قطار سبك شهري، تعيين محدوده طرح ترافيك از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اجرا در قزوين است كه با تأمين اعتبار لازم عملياتي مي‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين ادامه داد: اجراي طرح ترافيكي در برخي از مناطق شهر از جمله برنامه‌هاي بلندمدت در حوزه حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين است كه بر اساس آن خيابان خيام نخستين خياباني است كه طرح ترافيكي آن در سال 1410 اجرايي مي‌شود.

يدي‌همداني با اشاره به برنامه‌هاي انجام شده در سال جاري گفت: تهيه شرح خدمات مطالعات جامع فرودگاه قزوين، همكاري با مشاور طرح تفضيلي شهر براي به هنگام كردن طرح تفضيلي و ارسال بيش از 80 طرح شامل خيابان‌ها و بلوارها، تقاطع‌هاي همسطح و غيرهمسطح و پايانه‌هاي حمل و نقل عمومي براي لحاظ در طرح از جمله برنامه‌هاي صورت گرفته از سوي اين معاونت در سال جاري است.

وي افزود: حل مسئله كمربندي درون شهري و اخذ مصوبات لازم از كميسيون ماده پنج و حذف پروژه تعريض جاده نسيم شمال از ديگر برنامه‌هاي انجام شده در سال جاري از سوي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين است.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين با اشاره به برنامه‌هاي در دست اجراي اين معاونت ابراز كرد: طراحي 10 تقاطع جديد، دو طبقه كردن بلوار جمهوري اسلامي، ساماندهي ايستگاه راه‌آهن قزوين، تخريب منازل مسكوني راه‌آهن و تبديل آن به پاركينگ عمومي، طراحي مسيرهاي دوچرخه‌سواري از برنامه‌هاي در دست اجراي اين معاونت به شمار مي‌رود.

انتهاي پيام/77010/خ40

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن