تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818909199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 200 دلار ارز مبادله‌اي به زائران عمره و عتبات


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: پرداخت 200 دلار ارز مبادله‌اي به زائران عمره و عتبات
زائران ايراني كه به سفر عمره يا عتبات عاليات مشرف مي‌شوند، 200 دلار ارز به نرخ مبادله‌اي مي‌توانند دريافت مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، ناصر خدرنژاد - معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت - با اعلام اين مطلب، گفت: براساس هماهنگي با بانك مركزي، به هريك از زائراني كه به سفر عمره و عتبات عاليات مشرف مي‌شوند، 200 دلار ارز به نرخ مبادله‌اي تعلق مي‌گيرد.

طبق بخشنامه‌ي بانك مركزي كه در سال 91 صادر شد، زائران فقط براي يك‌بار در طول سال مي‌توانند با مراجعه به شعب و باجه‌هاي ارزي بانك ملت، به دريافت ارز همراه به مبلغ 200 دلار با نرخ مبادله‌اي اقدام كنند.

براساس اعلام سازمان حج و زيارت نيز زائران مي‌توانند پس از صدور رواديد سفر كه از سوي دفاتر زيارتي به آن‌ها اعلام مي‌شود، با مراجعه به بانك‌ ملت و ارائه‌ي كارت شناسايي، ارز همراه خود را دريافت كنند. از آنجا كه پرداخت ارز همراه زائران پيش از صدور رواديد سفر، امكان‌پذير نيست، لازم است زائران از مراجعه‌ي غيرضروري به بانك‌ها براي دريافت ارز خودداري كنند.

رييس سازمان حج و زيارت قبلا در اظهاراتي اعلام كرده بود كه به زائران عمره، 300 دلار ارز همراه با نرخ مبادله‌اي تعلق مي‌گيرد. طبق بخشنامه‌ي بانك مركزي به متقاضيان سفر به خارج از كشور يك‌بار در طول سال، 300 دلار ارز مسافرتي با نرخ مبادله‌اي پرداخت مي‌شود؛ اما اين مبلغ براي سفرهاي زيارتي 200 دلار تعيين شده است. بانك مركزي با يادآوري آخرين بخشنامه‌ي مربوط به ارز همراه در سفرهاي زيارتي، مبلغ ارز همراه مسافران در سفر عمره و عتبات را 200 دلار اعلام كرده است. سازمان حج و زيارت سال گذشته در توافقي با بانك مركزي، مبلغ اين ارز دولتي را براي سفر حج تمتع به 300 دلار رساند.

خدرنژاد درباره‌ي افزايش مبلغ ارز دولتي همراه زائر در سفر عمره و عتبات به خبرنگار ايسنا گفت: ما پيگير هستيم اين مبلغ بيشتر از 200 دلار شود؛ ولي اكنون بانك مركزي به ما اعلام كرده‌ است، طبق بخشنامه‌ي موجود به زائران در سفرهاي زيارتي 200 دلار ارز همراه تعلق مي‌گيرد. البته ما همچنان دنبال موضوع هستيم.

نظر شما:
------------

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن