تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد اسلامي گناباد اهتمام ويژه در مقوله فرهنگ دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دانشگاه آزاد اسلامي گناباد اهتمام ويژه در مقوله فرهنگ دارد
گناباد - خبرگزاري مهر: امام جمعه گناباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامي گناباد با برگزاري همايش هاي متعدد و همكاري با ستاد نماز جمعه شهرستان در طرحهاي پژوهشي اهتمام ويژه در مقوله فرهنگ دارد و اين بسيار با ارزش و در خور تحسين است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقي نسب ظهر سه شنبه در جلسه اي با حضور مديران گروه هاي آموزشي و اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي گناباد و مديراني از مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي خراسان رضوي در محل تالار كنفرانس دانشگاه آزاد اسلامي گناباد برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي گناباد با برگزاري همايش هاي متعدد همچون همايش ملي بهلول شگفتي روزگار، همايش اعتصام به قرآن،همايش هاي مددكاري و... در زمينه فرهنگي بسيار فعال بوده است.

وي افزود: همكاري اين واحد دانشگاهي با ستاد نماز جمعه شهرستان در طرحهاي پژوهشي نيز نشان از اهتمام ويژه دانشگاه به مقوله فرهنگ دارد و اين بسيار با ارزش و در خور تحسين است.

صادقي با اشاره به تفاهم نامه همكاري مشتركي بين دانشگاه آزاد اسلامي گناباد و مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي خراسان رضوي اظهار داشت: تفاهم نامه مشترك بين دو مركز علمي يك كار پسنديده است كه حمايت و پشتيباني از آن اعلام مي شود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گناباد نيز در ادامه گفت: يكي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري، مقوله فرهنگي است.

دكتر حسين مجتبوي افزود: در جهت بهره مندي از خرد جمعي و از آنجا كه ارتباط و همكاري بين موسسات علمي، فرهنگي، آموزشي و پژوهشي مي‌تواند به ارتقاي هدف و برنامه هاي فرهنگي و اعتلاي آن بيانجامد، بر آن شديم كه با مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي خراسان رضوي كه وابسته به شوراي فرهنگ عمومي مي‌باشد تفاهم نامه اي را منعقد نمائيم.

وي اظهار اميدواري كرد كه هر دو طرف بتوانند از توانايي هاي علمي و آموزشي و پژوهشي يكديگر در جهت ارتقاي فرهنگ و برطرف نمودن نيازهاي استفاده كنند.

معاون آموزشي مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي خراسان رضوي نيز ضمن ابراز خرسندي از انعقاد اين تفاهم نامه مشترك گفت: آنچه كه در دنيا موجب پيشرفت و توسعه شده است ابتدا تحول فرهنگي و اجتماعي بوده است و فرهنگ است كه باعث پيشرفت يك كشور مي شود.

غمامي افزود: بايد به بحث فرهنگ اهميت داد و به آن پرداخت و چنانچه ما از ابتدا مسائل فرهنگي را در اولويت و در اصل قرار مي داديم و جايگاه آن را محكم و استوار مي ساختيم بسياري از آسيب ها و مشكلات اجتماعي را نداشتيم.

عضو مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي خراسان رضوي نيز در ادامه گفت:مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي خراسان رضوي در حقيقت بازوي فكري و مشورتي شوراي فرهنگ عمومي است.

دكتر سنگ سفيدي شوراي فرهنگ عمومي نيز ما به ازاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي در استان ها معرفي كرد و افزود: اين شورا ماهيت قانون گذاري هم دارد و تصميماتي كه مي گيرد براي نهادهاي زير مجموعه آن ماهيت الزام آور دارد.

سنگ سفيدي افزود: براي تصميماتي كه گرفته مي شود يك پشتوانه علمي و پژوهشي نياز بود، لذا در سال1390مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي شكل گرفت.

وي وظيفه و اهداف مركز را شناسايي آسيب هاي فرهنگي دانست كه طي يك فرآيند علمي و پژوهشي از اسيب شناسي به سمت آسيب زدايي حركت مي نمايد.

معاون پژوهشي واحد گناباد نيز در اين جلسه از همكاران هيات علمي خود خواست كه براي اجرايي شدن اين تفاهم نامه پا به عرصه بگذارند.

دكتر مجتبي حسن زاده خواستار اين شد كه اولويت هاي دغدغه هاي مقام معظم رهبري در بحث فرهنگ تبيين شود تا دانشگاه ها بتوانند فعاليت هاي فرهنگي خود را در آن راستا و به آن سمت و سو سوق بدهند.

در ادامه اين جلسه، حجت الاسلام تقوي مدير گروه معارف اسلامي،عباسپور مدير گروه الهيات ،حسيني ،دكتر اصغري از اعضاي هيات علمي ،حجت الاسلام علي اكبري رئيس دفتر فرهنگ اسلامي و مهدي علي اكبري مسول كانون تفكر اسلامي اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي گناباد و عربشاهي رئيس مركز رشد و فناوري شهرستان، به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود پيرامون فرهنگ پرداختند.

اين تفاهم نامه در سه موضوع آموزشي،پژوهشي و فناوري به امضاي طرفين رسيد.

كد خبر: 2197553

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۳:۴۸

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن