تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804463616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولايتي در مراسم گراميداشت هفته پژوهش: بد‌ترين آفت يك پژوهش درونگرايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: ولايتي در مراسم گراميداشت هفته پژوهش: بد‌ترين آفت يك پژوهش درونگرايي است
اين مركز بايد حالت پدرانه نسبت به مراكز آموزشي و پژوهشي و هم چنين پژوهشگران داشته باشند و در‌هايش را براي همه پژوهشگران باز كند، برون سپاري در پژوهش امري مهم است و مهم هدايت آنهاست. ولايتي در مراسم گراميداشت هفته پژوهش: بد‌ترين آفت يك پژوهش درونگرايي است


رييس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ظرفيت ايران و تعداد زياد از دانشجويان ادامه داد: از ذهن پژوهشگر و مردم است كه بيشترين سهم خدمات به اسلام را مي‌توان داشت وبد‌ترين آفات يك پژوهش درو‌ن‌گرايي است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، علي اكبر ولايتي رئيس مركز تحقيقات استرا تژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام در مراسم گراميداشت هفته پژوهش و تقدير از پژوهشگران بر‌تر ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن هفته پژوهش اظهار كرد: اگر اين كشور با اين قدمت تاريخ ۱۰ هزار ساله باقي مانده است و توانسته همچنان سرافراز باشد به دليل عدم گسست در حوزه فرهنگي است. ما در عرصه سياست و حكومت داري شاهد گسست‌هايي بوده‌ايم اما در عرصه فرهنكي اين اتفاق نيفتاده است.
رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام با تشكر از حسن ظن مقام معظم رهبري و آيت الله هاشمي رفسنجاني به عنوان رئيس اين مجلس گفت: بايد از زحمات آقاي روحاني كه در دوره‌هاي قبلي رياست اين مركز را بر عهده داشتند و موجب حفظ و اقتدار آن شدند تشكر بكنم، اما توقع اين كشور از اين نهاد پژوهشي بيش از اينهاست.
وي يكي از توقعات حكومت از مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشيخص مصلحت نظام را ارتباط ميان اين مركز با ديگر مركزهاي پژوهشي بالاخص با كشورهاي اسلامي دانست وخاطر نشان كرد: متاسفانه اين ارتباط ميان نهادهاي پژوهشي و جود ندارد و ما در پي برقراري ارتباط هستيم.
مشاور امور بين الملل مقام معظم رهبري در ادامه افزود: اين مركز بايد حالت پدرانه نسبت به مراكز آموزشي و پژوهشي و هم چنين پژوهشگران داشته باشند و در‌هايش را براي همه پژوهشگران باز كند، برون سپاري در پژوهش امري مهم است و مهم هدايت آنهاست.
ولايتي با اشاره به ظرفيت ايران و تعداد زياد از دانشجويان ادامه داد: از ذهن پژوهشگر و مردم است كه بيشترين سهم خدمات به اسلام را مي‌توان داشت و بد‌ترين آفات يك پژوهش درو ن‌گرايي است.
رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص نظام هدف اصلي اين مركز پژوهشي را حوزه جهان اسلام دانست و اظهار داشت: ما مي‌‌خواهيم گامهايي براي احيا وايجاد پايه‌هاي نوين تمدن اسلامي را برداريم و شاهد اوج گيري تمدن اسلامي باشيم.
وزيراسبق امور خارجه با اشاره به اينكه بايد اعتماد آفريني وجهي باشد كه از سوي اين مركز نشان داده شود، تصريح كرد: نبايد غصه بي‌پولي و كمبود بودجه را خورد چرا كه در صورت انجام كار ديگران به آن كمك خواهند كرد. اين مركز وابسته به مجمع تشخيص مصلحت نظام است كه رئيس آن خود يكي از محققان بزرگ است از سوي ديگر اين مركز بازوي مشورتي رهبري است و ايشان انتظار دارند كه مركز تحقيقات استراتژيك عقبه نظام و كمك كار آن باشد.
ولايتي رصدكردن كارهايي كه گفته مي‌شود انجام شده ويادر حال انجام شدن است يكي ديگر از وظايف جديد مركز تحقيقات استراتژيك دانست و ادامه داد: طبق برنامه ۱۴۰۴ما بايد در حوزه‌هاي مختلف در منطقه اول باشيم. خوشبختانه در حوزه‌هايي مانند رشد علمي، فرستادن سفينه به فضا كارهاي دفاعي و انرژي هسته‌اي كارهاي خوبي انجام داده‌ايم، ولي در حوزه‌هايي مثل اقتصاد خيلي از آنچه انتظار داشته‌ايم فاصله داريم.
وي با تشكر از خدمات مسئولان سابق اين مركز مانند دكتر نوبخت و دكتر واعظي كه به دولت رفته‌اند، ابراز داشت: ما سعي كرده‌ايم با آوردن افرادي همانند دكتر قاسمي رئيس سابق بانك مركزي دكتر نويد طراح سند تحول آموزش و پرورش و دكتر ملكي در حوزه بين الملل اقدامات خوبي ا نجام بدهيم.
مشاور مقا م معظم رهبري در ادامه بيان كرد: ما بايد با رصد كردن سياست‌هاي كلي همانند اصل ۴۴ كه ابلاغ و تبديل به قا نون شده است ببينم كه چه قدر اين قانون پيش رفته است و اگر پيش نر فته است علت آنچه بوده است.
وي با بيان اينكه در دنياي امروز تحولات به شكل سريعي صورت مي‌گيرد، خاطر‌نشان كرد: ما نبايد در حالتي قرار بگيريم كه ببينيم چه پيش مي‌آيد، اين حالتي منفعالانه است. بلكه بايد با آينده پژوهي ببينم كه آينده چه طور مي‌شود و به استقبالش برويم و اين آينده پژوهي حوزه وسيعي ازسياست تا فن آوري‌هاي نوين را در بر مي‌گيرد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن