تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل تبليغات اسلامي گلستان:پيوند بين هيئت‎هاي مذهبي و نظام اسلامي بايد محفوظ بماند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تبليغات اسلامي گلستان:پيوند بين هيئت‎هاي مذهبي و نظام اسلامي بايد محفوظ بماند
مديركل تبليغات اسلامي استان گلستان گفت: بين هيئت‎هاي مذهبي و حكومت جمهوري اسلامي پيوند عميقي برقرار است كه همواره بايد حفظ شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولي‎نژاد پيش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهي شئون فرهنگي استان اظهار داشت: انقلاب اسلامي ما برگرفته از هيئت‎هاي مذهبي، مساجد و مناسبت‎هايي چون محرم و صفر است.

وي تصريح كرد: اصرار داريم تمام آنچه كه در هيئت‎هاي مذهبي صورت مي‎پذيرد بايد وصل به انقلاب اسلامي باشد تا هيچ گاه به پيوند اين هيئت‎ها و نظام خدشه‎اي وارد نشود.

مديركل تبليغات اسلامي استان گلستان با تأكيد بر اهميت خطابه در هيئت‎ها و مناسبت‎هاي مذهبي اذعان كرد: در حال حاضر اكثريت هيئت‎هاي مذهبي چه در مساجد، تكايا، حسينيه‎ها و حتي منازل داراي سخنران و خطيب هستند و اين تبديل به يك سنت عرف در مناسبت‎هاي مذهبي شده كه در كنار آيين‎هاي عزاداري و يا جشن ميلاد معصومين (ع)، خطابه هم داشته باشيم.

وي خاطرنشان كرد: خطيب و روحانيوني كه در هيئت‎هاي مذهبي تريبوني را در اختيار دارند بايد خطابه شان وصل به انقلاب اسلامي و در راستاي پيوند هرچه بيشتر مردم و حاكميت اسلامي باشد.

ولي‎نژاد در ادامه به بيان اهداف و مأموريت‎هاي ستاد ساماندهي شئون فرهنگي پرداخت و بيان داشت: پيرايه‎زدايي و خرافه‎زدايي پيرامون مناسبت‎هاي مذهبي كه دغدغه جدي مقام معظم رهبري و مراجع تقليد است در كنار توسعه و تعميق بصيرت در مناسبت‎ها به منظور مقابله با خرافات و تهاجم فرهنگي دشمنان و پرهيز از تفرقه‎اندازي، از جمله اهداف اصلي اين ستاد است.

وي افزود: توجه جدي به توسعه انديشه‎ها و نظرات امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در مناسبت‎هاي مذهبي و تقويت بنيان‎هاي ارزشي و اعتقادي به وجود آورنده نظام در كنار توجه ويژه به نسل جوان و نوجوان به عنوان مخاطبان اصلي هيئت‎هاي مذهبي در مناسبت‎ها از ديگر راهبردهاي ستاد شئون فرهنگي است.

مديركل تبليغات اسلامي استان گلستان در پايان گفت: مراسم تجمع اربعين حسيني (ع) در گرگان در جوار امام‎زاده عبدالله گرگان و مراسم 28 صفر نيز در مصلاي گرگان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/2307/ط30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن