تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاييد استقرارموشك‌هاي اسكندر در مرز ناتو


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: تاييد استقرارموشك‌هاي اسكندر در مرز ناتو
وزارت دفاع روسيه گزارش هاي منتشر شده در رسانه هاي خبري مبني بر استقرار موشك هاي اسكندر با برد كوتاه در غرب اين كشور و در نزديكي مرزهاي ناتو را تاييد كرده است.
تسنيم: وزارت دفاع روسيه گزارش هاي منتشر شده در رسانه هاي خبري مبني بر استقرار موشك هاي اسكندر با برد كوتاه در غرب اين كشور و در نزديكي مرزهاي ناتو را تاييد كرده است.

به گزارش راشا تودي؛ وزارت دفاع روسيه در حالي استقرار موشك هاي كوتاه برد اسكندر در مناطق غربي اين كشور و در نزديكي مرزهاي كشورهاي بالتيك و اعضاي ناتو را تاييد كرده كه معتقد است اين اقدام نقض مقررات و توافقنامه هاي بين المللي نبوده است.

بر اساس اين گزارش روزنامه آلماني بيلد به تازگي نوشته بود، روسيه چندين سيستم موشك اسكندر را كه قابليت حمل كلاهك هسته اي را داراست در منطقه كالينينگراد در غرب روسيه مستقر كرده است.اين روزنامه افزود، به تصاوير ماهواره اي مخفيانه و سري دست پيدا كرده است كه نشان مي دهد حداقل 10 موشك روسي در نزديكي مرزهاي اتحاديه اروپا مستقر شده است. وزارت دفاع روسيه نيز استقرار اين موشك ها را در مناطق غربي اين كشور تاييد كرده است.

رئيس بخش رسانه اي و مطبوعاتي وزارت دفاع روسيه تاكيد كرد، واحدهاي موشكي و توپخانه اي ارتش روسيه در مناطق غربي با سيستم هاي موشكي اسكندر مجهز و تسليح شده اند. استقرار اين موشك ها در مناطق غربي روسيه به هيچ وجه نقض توافقنامه ها و پيمان هاي بين المللي نبوده است.

وزير دفاع ليتواني نيز پيش از اين نگراني خود را نسبت به گزارش هاي منتشر شده در خصوص استقرار موشك هاي روسي در مرزهاي اين كشور اعلام كرده بود.وي افزود، ليتواني مذاكراتي را با كشورهاي همسايه و شركاي ناتو انجام داده است تا چگونه در برابر اين اقدام روسيه واكنش نشان داده و از خود محافظت كند.

وزارت دفاع لتوني استقرار موشك هاي اسكندر روسيه را تهديدي بر ضد خود ارزيابي نكرده است. وزير دفاع لتوني گفت، ناتو امنيت ما را در سطح بسيار بالايي تضمين كرده است. لهستان نيز نگراني شديد خود را نسبت به استقرار اين موشك ها اعلام كرده و مذاكراتي را با هم پيمانان نظامي خود داشته است.

معاون كميته دفاعي دوماي روسيه نيز تاكيد كرد، در حالي كه كشورهاي غربي نيروهاي موشكي راهبردي خود را در منطقه نگه داشته اند روسيه نيز هيچ تمايل و قصدي براي كاهش نيروهاي موشكي خود ندارد.وي افزود، ناتو سلاح هاي هسته اي تاكتيكي آمريكايي را در اروپا مستقر كرده است. اگر اين سلاح ها ايران را هدف قرار ندهد چه كسي را هدف قرار مي دهد؟ اين سلاح ها تنها براي هدف قرار دادن ماست.

نظر شما:
------------

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن