تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه قاينات خبر دادتجليل از 55 برگزيده قرآني در قاين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه قاينات خبر دادتجليل از 55 برگزيده قرآني در قاين
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قاينات از تجليل 55 برگزيده قرآني اين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، به نقل از روابط عمومي اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبي، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي قاصري با اشاره به برگزاري همايش تجليل از نخبگان قرآني اظهار داشت: اين همايش به منظور تشويق و ترغيب نخبگان و برگزيدگان قرآني شهرستان قاين در مسجد جامع شهر قاين برگزار شد كه 55 برگزيده مرحله شهرستاني سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم در شهرستان قاينات و قاريان برتر شهرستان مورد تقدير قرار گرفتند.

وي در اين همايش وظيفه اصلي جامعه اسلامي را آشنا كردن مردم با معارف اسلامي دانست و افزود: بايد كاري كنيم كه معارف به روز بوده و در زندگي روزمره ما كاربرد داشته باشد.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه قاينات تصريح كرد: هدف از برگزاري اين همايش‌ها اين است كه زمينه تشويق قرآن آموزان نونهال را فراهم آوريم تا در آينده شاهد موفقيت‌هاي اين عزيزان در سطوح كشوري باشيم تا هم سبب افتخار آفريني براي خودشان و استان خراسان جنوبي باشد.

قاصري با اشاره به اينكه استان خراسان جنوبي در حوزه فعاليت‌هاي قرآني داراي ظرفيت‌ها و استعدادهاي بسيار خوبي است، ادامه داد: من معتقدم كه استان خراسان جنوبي در صورت ايجاد تفاهم و همدلي مسئولان مي‌تواند يكي از استان‌هاي مطرح كشور در حوزه قرآني باشد.

تجليل از 36 دانش آموز برگزيده قرآني در فردوس

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان فردوس از برپايي محفل شبي با قرآن در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين محفل از 36 برگزيده قرآني تجليل شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين جواد طلايي اظهار داشت: محفل شبي با قرآن با همكاري آموزش و پرورش، اداره تبليغات اسلامي شهرستان فردوس و دفتر امام جمعه در محل مهديه فردوس برگزار شد.

وي با بيان اينكه اين مراسم به دعوت از اوقاف فردوس انجام گرفته، افزود: در اين مراسم احمد وفا از قاريان برجسته بين‌المللي به تلاوت آيات قرآن كريم پرداخت.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه فردوس تجليل از برگزيدگان قرآني را از ديگر اهداف برگزاري اين محفل قرآني ذكر كرد و اذعان داشت: در اين مراسم 36 نفر دانش‌آموز كه در مسابقات شهرستاني به مرحله استاني راه يافتند مورد تجليل قرار گرفتند.

انتهاي پيام/22482/ح

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن