تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803274933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقامت، پايداري و خودباوري قدرت ماست ظريف:


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استقامت، پايداري و خودباوري قدرت ماست ظريف:
وزير امور خارجه با بيان اينكه امروز زمان نقش آفريني صنعتگران است، گفت: قدرت ما قبل از هرچيزي فرهنگ استقامت، شهادت، پايداري و خودباوري است و من اين قدرت را در حوزه مهم قدرت جهاني و در تلاش اقتصادي و نيروي كار كشور مي‌بينم.


محمد جواد ظريف در جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ايران با اشاره به اثر مقاومت و استقامت مردم ايران، گفت: به بركت اين صبر، استقامت و خودباوري و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، ملت ايران به يك قدرت استقلال طلبي در سطح جهان دست يافته اند.

وزير امور خارجه با تاكيد بر اينكه آنچه كه در طول سه ماه گذشته تاكنون حاصل شده بيش از هر چيز نتيجه مقاومت و خودباروي مردم بزرگ ايران اسلامي است، تصريح كرد: خودباوري، باور عزم مردم، قدرت استقلال خواهي و آزادي خواهي از مشخصه هاي امروز كشور است، زيرا اين شهدا بودند كه با باور ارزشها و با بزرگترين سرمايه خود، راه را به ما نشان دادند كه جا دارد در اينجا از شهداي هسته اي كشور هم ياد شود.

عضو كابينه دولت تدبير و اميد با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران يك توانايي را وارد روابط عرصه بين الملل كرده كه اين توان همان خودباوري و اتكا به پيام انقلاب است، اظهار داشت: در شرايط فعلي تك تك صنعتگران و سازندگان كشور كه در شرايط دشوار در عرصه هاي مختلف صنعتي با پذيرش ريسك هاي موجود اقتصادي، سرمايه گذاري كرديد، از توان انساني كشور بهره گرفتيد و در راه اعتلاي نام ايران تلاش كرديد، تبلور اين پيام هستيد.

وي با يادآوري اينكه امروز جهان در يك تحول مبنايي قرار دارد، تبيين كرد: بايد بپذيريم كه مباني قدرت دگرگون و چند قطبي شده و بايد ابعاد اقتصادي، فرهنگي، سرمايه اجتماعي، توان فناوري، قدرت فضايي و انواع قدرت هايي كه امروز به عنوان نماد ملي در صحنه بين المللي مطرح است و به كشورها اين امكان را مي دهد كه در برابر قدرت هاي بزرگ جهان حضور خودباورانه داشته باشند را بشناسيم.

رئيس دستگاه ديپلماسي ايران با بيان اينكه در صحنه انتخابات خرداد سالجاري اين مردم بودند كه حماسه آفريدند و اين حضور مردم بود كه نشان داد با مردم ايران با زبان تحريم، فشار و تحقير نمي توان سخن گفت بلكه فقط مي توان با مردم ايران با زبان تكريم گفتگو كرد، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات رياست جمهوري، سرمايه اجتماعي را براي اعتلاي كشور فراهم كرد، زيرا اين سرمايه اجتماعي زمينه اي شد تا فرزندان اين كشور بتوانند در مذاكرات دشوار حضور يابند و بدخواهان نظام و مردم ايران نگران شوند.

وزير خارجه با اعلام اينكه بد خواهان مردم ايران ديدند كه تبليغات چندين و چند ساله آنها در معرفي چهره بد و تهديد آميز از ايران شكست خورده و سرمايه گذاري هاي كلانشان براي نشان دادن تصوير نادرست از ايران به نتيجه نرسيده است، بيان كرد: رژيم صهيونيستي نگران برنامه هسته اي ايران نيست، اگر آنها نگران بودند كه ايران هسته اي تهديد آميز است خوشحال مي شديم اما بايد ديد چرا آنها نگران شدند و چرا اقدام به تهديدها و دروغ پردازي ها كردند تا مانع شوند كه ايران ثابت كند كه دنبال سلاح هسته اي نيست.

ظريف با بيان اينكه هيچ يك از رهبران مذهبي جهان پيش از رهبر معظم انقلاب، موضوع حرام بودن استفاده از سلاح هسته اي را بيان نكردند، تاكيد كرد: اين مسائل نشان مي دهد كه بدخواهان ايران هم قدرت معنايي اين انقلاب و مردم را شناختند و خواستند با دروغ پراكني از اين مردم مانع اين شوند كه اين قدرت در صحنه جهاني حاضر شود.

به گفته اين عضو كابينه دولت تدبير و اميد، اين قدرت به اين معنا نيست كه نبايد براي توان نظامي تلاش كنيم بلكه بدين معناست كه قبل از هرچيزي بايد به فرهنگ استقامت، فرهنگ شهادت، فرهنگ پايداري و فرهنگ خودباوري، باور داشته باشيم و اين قدرت ماست و من اين قدرت را در حوزه مهم قدرت جهاني مي بينم و در تلاش اقتصادي و نيروي كار كشور مي بينم.

اين مقام مسئول خطاب به صنعتگران، سرمايه گذاران و سازندگان اقتصادي كشور، گفت: امروز زمان نقش آفريني صنعتگران است و بدخواهان كه تلاش هايشان را براي متوقف كردن صنعت و اقتصاد ايران بي اثر مي بينند و امروز از پيشرفت ايران اسلامي در بهت و حيرتند، حتما از پا نخواهند نشست و به دنبال دسيسه هاي جديد خواهند بود.

وي با يادآوري اينكه آنچه كه لازم است، اينكه براي جامعه سياسي، اقتصادي، فني و علمي كشور از اين فرصت بهره بگيرند، گفت: امروز زمان استفاده از فرصت و ديدن تصوير كلان است، دستاوردهاي جمهوري اسلامي مثل يك كوه در مقابل ديدگان همه است و همه راجع به اين صحبت مي كنند كه ايران توانسته فضا را بشكند، حرف خودش را به كرسي بنشاند و شرايط جديدي ايجاد كند و بايد به اين عظمت و خودباوري قدرت مردم نگاه كنيم.

ظريف با تاكيد بر اينكه فرزندان ايران بدون ترس و نگراني، مقابل 6 قدرت نظامي، اقتصادي و فني جهان نشستند و در برابر اين قدرت ها از شرف ايران، باورهاي مردم ايران و گفتمان اصيل انقلاب اسلامي كه همان خودباوري است، دفاع كردند، اين واقعيت برخواسته از همه مردم ايران است، تصريح كرد: تندروي نتيجه ترس و ضعف است و اعتدلال نتيجه خودباوري و قدرت است و لازم است كه امروز همه با هم، صرف نظر از ديدگاه هاي سياسي، بدون درنظر گرفتن اختلافات حزبي و سوابق دعواهاي داخلي، به عنوان يك مجموعه در حوزه اقتصادي، فنآوري، سياسي و فرهنگي به پيش برويم.

وزير امور خارجه در پايان با بيان اينكه در مذاكرات ژنو حرف ايران به كرسي نشست، خاطرنشان كرد: هم اكنون شرايط براي ايران تغيير كرده است.(مهر)

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن