تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهشگران برتر جشنواره جوان خوارزمي تقدير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پژوهشگران برتر جشنواره جوان خوارزمي تقدير شدند
پژوهشگران برتر جشنواره جوان خوارزمي در دو بخش دانشجويي و آزاد و همچنين بخش دانش‌آموزي تقدير شدند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، پانزدهمين جشنواره جوان خوارزمي صبح امروز در سازمان پژوهش‌‌هاي علمي و صنعتي ايران برگزار شد كه در اين جشنواره 939 طرح از سوي پژوهشگران كشور ارائه شده و اين طرح‌ها در دو بخش دانشجويي و آزاد و همچنين بخش دانش‌آموزي تقدير شدند.

بر اساس اين گزارش، در بخش دانشجويي و آزاد تلفن همراه امن بومي از رضا كاظمي و طرح بستر آزمايشگاهي تست احتراق در محفظه‌هاي ميكرو از سروش صرافان رتبه‌هاي اول پژوهش‌هاي كاربردي و همچنين ساخت دستگاه اندازه‌گيري پروفايل باريكه از احسان ابراهيمي و طرح بهينه‌سازي ذخيره گاز متان در چارچوب‌هاي فلز آلي، نانو از كامران اخباري رتبه‌هاي اول پژوهش‌هاي توسعه‌اي و دوم پژوهش‌هاي كاربردي را دريافت كردند.

همچنين طرح ناوبري اينرسي مستقل از حسين ناصري و طرح مكانيزم مفصلي 4 درجه آزادي از كاظم حسيني‌نژاد و طرح منوكوپتر كنترل‌پذير از احمد صفايي رتبه‌هاي دوم پژوهش‌هاي كاربردي را دريافت كردند.

همچنين طرح تقويت‌كننده پهن باند در فركانس 30 مگاهرتز از بهروز خليلي و سيستم فيلتراسيون از رضا اديبي رتبه دوم پژوهش‌هاي توسعه‌اي را دريافت كردند.

همچنين از محسن جهرمي براي طرح ديافگرام اسموتيك و امين ريگي براي رباط پرنده امدادگر و همچنين مهدي كشاورز براي طرح متامتريال و مهشدي راقمي براي طرح تصفيه‌سازي به عنوان رتبه دوم بخش ابتكار تقدير شد.

همچنين صادق باباشاه در طرح اثرات پيش بيان و فهميه ورمقامي براي طرح الكتروشيميايي مشتقات يورازول و عرفان دشتي مقدم براي طرح توسعه فناوري ميكروسيالات به رتبه سوم پژوهش‌هاي بنيادين دست يافتند.

بر اساس اين گزارش در اين جشنواره از عباس وثوقي براي آنتن آرايه بازتابي و محمدحسين خزعلي براي دستگاه لزجت‌ياب و ثارالله عباسي براي ساخت تست ريگ كمپرسورهاي محوري تقدير شد.

همچنين مهدي اميني براي طرح جوشكاري تعميري و امين كشاورز براي دستگاه پله‌رو حمل بار به رتبه‌هاي سوم بخش توسعه‌اي و ابتكار دست يافتند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن