تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803290220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بان‌كي‌مون: رويكرد تعاملگراي ايران قابل تقدير است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بان‌كي‌مون: رويكرد تعاملگراي ايران قابل تقدير است
دبير كل سازمان ملل متحد از رويكرد تعاملي جمهوري اسلامي ايران استقبال كرد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بان كي مون در بخشي از كنفرانسي خبري اش در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل متحد در نيويورك گفت:« يكي ديگر از تحولات قابل توجه در سال 2013، توافقي بود كه ماه گذشته بين ايران و كشورهاي عضو گروه پنج بعلاوه يك درباره برنامه هسته اي ايران حاصل شد. اميدوارم پس از اين توافق نامه اوليه، توافق نامه اي جامع حاصل شود كه به همه نگراني هاي حل نشده بپردازد. من درعين حال ايران را ترغيب مي كنم تا همكاري كاملي با آژانس بين المللي انرژي اتمي داشته باشد. من از عزم دولت ايران براي بهبود روابط با جامعه بين‌المللي استقبال مي‌كنم. اين رويكرد مي تواند پيامدهاي مهمي در چندين مسئله داشته باشد.»

وي در ادامه افزود:« من مي خواهم اين فرصت ديپلماتيك بوجود آمده (در حوزه هاي مختلف) به سال جديد نيز كشيده شود. بايد سال 2014 را به سال محافظت از مردم و تامين امنيت و رعايت حقوق اساسي و توجه به رفاه اساسي مردم تبديل كنيم. سال آينده سالي دشوار براي دوران گذار در افغانستان و كشورهاي عربي خواهد بود. من از مذاكره كنندگان اسرائيلي و فلسطيني مي خواهم از خودشان رهبري و بصيرت نشان بدهند تا اينكه به توافق جامع صلح منجر شود. من از طرفهاي مطرح در اوكراين نيز مي‌خواهم تا ازخودشان خويشتنداري نشان بدهند و به اصول داخلي آزادي و آزادي بيان و تجمع مسالمت آميز پايبند باشند. من دو روز پيش بار ديگر با يانوكوويچ رئيس جمهور اوكراين صحبت كردم و از او خواستم درباره مسير آتي اين كشور گفتگو انجام شود. من از همه طرفهاي مطرح در مسائل تايلند نيز مي خواهم تا از خشونت خودداري كنند. من از تصميم تايلند براي حل و فصل تنشهاي سياسي كشور ازطريق روند صلح آميز و دموكراتيك استقبال مي كنم. درباره تحولات مهم اخير در جمهوري دموكراتيك خلق كره شمالي نيز بايد بگويم كه بار ديگر از رهبري كره شمالي مي خواهم تا براي عاري سازي شبه جزيره كره از تسليحات هسته اي اقدام كند و به هنجارهاي جهاني حقوق بشر پايبند باشد. بايد از دوران پيش روي براي اعتمادسازي كره شمالي با جامعه بين المللي و براي بهبود وضع مردم كره شمالي استفاده شود كه از مدتها قبل متحمل آلامي بوده اند. ما آماده كمك در اين زمينه هستيم.»

وي گفت:« سال آينده سالي مهم براي توسعه است. نيل به اهداف هزاره تا پايان سال 2015 به معناي آن است كه تلاشهاي جاري ما بويژه در حوزه هايي ازقبيل ارتقا بهداشت و سلامت مادران سرعت پيدا كند. تحقق اهداف هزاره مستلزم تقويت گفتگوها در اين زمينه است. رسيدن به اهداف مطرح در حوزه محافظت از محيط زيست در سال 2015 مستلزم تلاشهاي جدي در سال 2014 است. قرار است در بيست و سوم مارس سال آينده كنفرانسي در اين خصوص برگزار شود. مي خواهم اين كنفرانس، كنفرانسي براي رسيدن به راه حلي درباره اقدامات جدي در زمينه محافظت از محيط زيست باشد. سال 2013 سالي است كه وداع با نلسون ماندلا در آن به خاطر سپرده خواهد شد. روز سه شنبه مجمع عمومي سازمان ملل متحد مراسمي براي يادبود ماندلا برگزار خواهد كرد. اميدوارم در سال 2014 رهبران جهان از الگوي ماندلا در مسئوليت سياسي پيروي كنند.»

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن