تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگيري مسلحانه براي نجات 2 گروگان خردسال


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: درگيري مسلحانه براي نجات 2 گروگان خردسال
درپي ربوده شدن دو كودك خردسال در زاهدان از سوي دزدهاي مسلح، ماموران در يك درگيري مسلحانه دو نفر از آدم رباها را كشته و گروگان ها را نجات دادند.


به گزارش جام جم، روز شنبه مردي با مركز فوريت هاي پليسي 110 زاهدان تماس گرفت و از چهار مرد مسلح شكايت كرد. در پي اين تماس و اعزام ماموران به محل، مشخص شد سارقان مسلح از او سرقت كرده و با يك خودرو متواري شده اند.

به اين ترتيب تحقيقات پليس براي دستگيري متهمان آغاز و معلوم شد سارقان از مجرمان حرفه اي هستند.

در ادامه، پاتوق هاي احتمالي دزدهاي فراري زيرنظر گرفته شد. ساعاتي بعد ماموران اطلاع يافتند متهمان فراري يك مرد و دو فرزند خردسال او را مسلحانه ربوده و هنگام انتقال آنها به مخفيگاهي در زاهدان، مرد ميانسال (پدر كودكان) موفق به فرار شده اما دو كودك وي نزد آدم رباها باقي مانده اند.

در ادامه پدر كودكان با حضور در پليس آگاهي عنوان كرد، ربايندگان با وي تماس گرفته و براي آزادي فرزندانش 200 ميليون تومان خواسته اند.

ماموران انتظامي استان سيستان و بلوچستان با همكاري ماموران قرارگاه قدس سپاه پاسداران و بسيج، جستجوهاي ويژه اي را براي دستگيري سارقان گروگانگير آغاز كردند تا اين كه معلوم شد متهمان در خانه اي در شيرآباد زاهدان مخفي شده اند.

ماموران، عصر يكشنبه مخفيگاه متهمان را محاصره كردند و با اخطار به آنها خواستند دو گروگان خردسال را رها و خود را تسليم كنند، اما متهمان به سوي ماموران آتش گشودند و پليس نيز به تيراندازي متقابل دست زد. اين درگيري تا بامداد ديروز ادامه داشت تا اين كه دو نفر از متهمان با شليك گلوله پليس به هلاكت رسيدند و ماموران دو متهم ديگر را دستگير كرده و دو پسر ده و يازده ساله را نجات دادند.

عمليات 15 ساعته

سرهنگ ابراهيم قربان زاده، جانشين فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در اين باره گفت: خوشبختانه به دو گروگان آسيبي نرسيده و آنها تحويل خانواده هايشان شدند.

وي افزود: عمليات رهايي گروگان ها 15 ساعت طول كشيد و با همكاري ماموران انتظامي، قرارگاه قدس سپاه پاسداران و بسيج انجام شد.

وي خاطرنشان كرد: با تشكيل پرونده و به دستور قضايي، اجساد دو گروگانگير كه از دزدان مسلح سابقه دار بودند به پزشكي قانوني منتقل شد. دو همدست ديگر آنها نيز تحويل پليس آگاهي شدند كه در بازجويي اوليه از آنها مشخص شد اين افراد در چند شهر كشور نيز دست به سرقت مسلحانه زده و در نهايت دو كودك را هم گروگان گرفتند تا از خانواده هاي آنها اخاذي كنند كه ناكام ماندند.

جانشين فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان يادآور شد: در پاكسازي از محل درگيري، تعدادي سلاح و مهمات متعلق به متهمان نيز كشف شد. براي متهمان قرار قانوني صادر شده است. تحقيقات تكميلي از آنها نيز ادامه دارد.

معصومه ملكي - گروه حوادث

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن