تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821170881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادي 2 گروگان در درگيري با اشرار مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: آزادي 2 گروگان در درگيري با اشرار مسلح
درگيري مسلحانه نيروهاي انتظامي و امنيتي با اشرار مسلح در حاشيه شهر زاهدان منجر به آزادسازي 2 گروگان نوجوان از چنگال آدم ربايان شد.
مهر: درگيري مسلحانه و صداي تيراندازي كه از اواخر شب گذشته تا بامداد امروز در مناطق حاشيه شهر زاهدان خواب را از چشمان مردم ربوده بود با تلاش نيروهاي انتظامي و امنيتي صبح امروز با به هلاكت رسيدن اشرارمسلح پايان يافت.

معاون سياسي و امنيتي استاندار سيستان و بلوچستان در اين رابطه اظهار داشت: سارقان مسلح كه قصد داشتند با آدم‌ربايي دو نوجوان 10 و 11 ساله از طوايف استان اقدام به اخاذي كنند با رهگيري نيروهاي پليس شناسايي و در دام افتادند و از دستيابي به مقاصد شوم خود بازماندند.

رجبعلي شيخ‌زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: اين سارقان مسلح كه تا كنون چندين فقره سرقت در نقاط مختلف كشور را داشتند در آخرين اقدام خود به منظور آدم ربايي و اخاذي در اين استان ناكام ماندند.

شيخ‌زاده ادامه داد: در جريان عمليات آزاد سازي اين گروگان‌ها سارقان مسلح بر روي ماموران انتظامي و امنيتي آتش گشودند كه با پاسخ متقابل نيروهاي انتظامي 2 تن از اين سارقان به هلاكت رسيدند.

وي افزود: تلاش نيروهاي انتظامي در راستاي آزاد سازي و حفظ امنيت جاني گروگان ها به ثمر نشست و اين دو نوجوان با صحت سلامت از دست آدم ربايان نجات يافتند.

نظر شما:
------------

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن