تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802358651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترفند باشگاه براي فرار از هزينه‌هاي تيم‌هاي پايه و پيشكسوتان افتتاح صندوق سرمايه‌گذاري پرسپوليس در بورس


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ترفند باشگاه براي فرار از هزينه‌هاي تيم‌هاي پايه و پيشكسوتان افتتاح صندوق سرمايه‌گذاري پرسپوليس در بورس
يكي از آن سه پروژه‌اي كه محمد رويانيان ماندگاري‌اش در پرسپوليس و فوتبال ايران را وعده داده بود، همين صندوق سرمايه‌گذاري در بورس است كه ديروز بازگشايي شد. در مراسم بازگشايي اين صندوق كه بعد از ظهر ديروز و به ميزباني باشگاه برگزار شد، غير از قائم‌مقام باشگاه و سرپرست، حسين كلاني، جعفر كاشاني، محمدرضا زادمهر، حميد استيلي و مربيان تيم‌هاي پايه پرسپوليس هم حضور داشتند و رويانيان، فعاليت صندوق سرمايه‌گذاري باشگاه پرسپوليس در بورس را اينگونه توضيح داد: «هواداران مي‌توانند در صندوق سرمايه گذاري پرسپوليس در بورس سرمايه‌گذاري كنند. حداقل ميزان سرمايه‌گذاري، 100 هزار تومان است و سود ناشي از آن به طرق مختلف تقسيم خواهد شد. يك روش اين است كه سرمايه‌گذاران سود حاصله را به باشگاه اعطا كنند. روش ديگر مي‌تواند اين باشد كه سود حاصل از اين سرمايه‌گذاري به سرمايه‌گذار اختصاص يابد و روش سوم هم اينكه سرمايه‌گذار مي‌تواند بخشي از سود خود را به باشگاه هديه و بخشي ديگر را شخصا برداشت كند.»
به گفته رويانيان اما سودهاي برداشتي از اين صندوق يكراست مي‌رود به حساب تيم‌هاي پايه و شركت پيشكسوتان: «متأسفانه به دليل نداشتن سخت‌افزار و نرم‌‌افزار، در تيم‌هاي پايه هنوز زير صفر هستيم و دليلش هم اين است كه به خاطر توجه مردم و رسانه‌ها همه مجبورند به تيم‌هاي بزرگسالان فكر كنند. يكي ديگر از توجهات باشگاه، پيشكسوتان بودند كه در واقع صاحب پرسپوليس هستند. به همين خاطر تمامي درآمدهاي صندوق سرمايه‌گذاري پرسپوليس در بورس به تيم‌هاي پايه و پيشكسوتان تعلق خواهد گرفت و باشگاه نمي‌تواند سودهاي دريافتي را براي ساير امور باشگاه و حتي تيم بزرگسالان هزينه كند.
يك شركت نظارتي هم در بورس قرار دارد و بر روي هزينه‌ها نظارت مي‌كند كه اين پول و سود آن خرج جايي جز تيم‌هاي پايه و پيشكسوتان نشود. اگر اين پروژه به درستي اجرا شود، در آينده سودي 5 تا 10 ميليارد توماني خواهد داشت. سرمايه‌گذارها هم فكر نكنند ما مي‌خواهيم پول آنها را بخوريم! اين پول مي‌رود در سيستم بانكي و بازگشت آن توسط دولت و بورس اوراق بهادار تضمين مي‌شود. هر چقدر پول بيشتري در اين سهام وارد شود، در مقابل سود بيشتري هم عايد باشگاه خواهد شد.»
در پايان، با حضور پيشكسوتان باشگاه از تنديس و نماد صندوق سرمايه‌گذاري پرسپوليس در بورس رونمايي شد و پذيره‌نويسي در اين صندوق هم از روز چهاردهم دي ماه و همزمان با جشن پنجاهمين سالگرد تاسيس باشگاه پرسپوليس آغاز خواهد شد.
برنامه‌هاي رويانيان اما به اين صندوق ختم نمي‌شود و او اگر چه هنوز لو نداده اما به زودي «بيمه پرسپوليس» را هم راه‌اندازي خواهد كرد.
سامانه كمك هواداري هم ديگر برنامه‌اي است كه او براي درآمدزايي نوشته و درباره اجرايش مي‌گويد: «در اين سامانه، قبل از هر بازي هر هوادار مي‌تواند به شماره 80406 پيامك خالي بفرستد. هزينه هر پيامك 120 تومان است و ما براي ترغيب هواداران جوايز نفيسي همچون ماشين براي آنها درنظر گرفته‌ايم.

دلخوري‌هاي رويانيان تمامي ندارد. آنها را در نشست هيات مديره به زبان آورده اما كنايه‌هايش درباره بي‌پولي باشگاه و بي‌توجهي‌هاي وزارت ورزش همچنان پابرجاست: «اگر ما دولتي نيستيم پول ندهند. بگويند دولتي نيستيد تا تكليف‌مان را بدانيم و خودمان درآمدزايي كنيم ولي وقتي باشگاه متعلق به وزارت است، نبايد آن را رها كنند و براي رفع مشكلات، بايد به ما پول بدهند. اينطوري نمي‌شود كه تكليف‌مان را ندانيم و بعد هم بخواهيم انتظارات را برآورده كنيم.»

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن