تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804020616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ديدار با هيئت پارلمان اروپا عنوان شدتأكيد روانچي بر ضرورت پرهيز از سياسي كردن مقوله حقوق بشر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در ديدار با هيئت پارلمان اروپا عنوان شدتأكيد روانچي بر ضرورت پرهيز از سياسي كردن مقوله حقوق بشر
معاون اروپا و آمريكاي وزارت خارجه در ديدار با هيئت پارلمان اروپا بر ضرورت پرهيز از سياسي كردن مقوله حقوق بشر تأكيد كرد و گفت‌وگو و درك متقابل را بهترين راه پرداختن به اين مسئله دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس، تاريا گرونبرگ رئيس هيئت پارلمان اروپا كه در قالب سفري رسمي و به دعوت مجلس شوراي اسلامي به همراه تني چند از ديگر نمايندگان آن پارلمان به ايران سفر كرده، امروز (دوشنبه) با مجيد تخت روانچي معاون اروپا و آمريكاي وزارت خارجه ديدار و گفت‌وگو كرد.

در اين ديدار كه دو طرف طيف متنوعي از موضوعات مورد علاقه را بررسي كردند، معاون اروپا و آمريكاي وزارت امور خارجه و رئيس و اعضاي هيئت پارلمان اروپايي در اين نكته اشتراك نظر داشتند كه سفر هيئت شروع جديدي در تقويت روابط جمهوري اسلامي ايران و اتحاديه اروپايي و برقراري دوباره گفت‌وگو بين طرفين است.

آنها با اشاره به زمينه‌هاي مساعد موجود براي همكاري‌هاي ايران و اتحاديه اروپا، بر ضرورت توسعه مناسبات پارلماني و تقويت آمد و شدها و تماس‌هاي دو پارلمان براساس احترام و منافع متقابل تاكيد كردند.

روانچي با اشاره به شروع به كار دولت يازدهم، سياست اصولي دولت جمهوري اسلامي ايران را كاهش تنش و ايجاد روابط سازنده با كشورها در عين پايبندي به اصول و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي عنوان كرد و خواستار برقراري روابط جديد با اتحاديه اروپايي شد.

معاون اروپا و آمريكاي وزارت امور خارجه ضمن تاكيد بر ضرورت پرهيز از سياسي كردن مقوله حقوق بشر، گفت‌وگو و درك متقابل را بهترين راه پرداختن به اين مسئله دانست و آمادگي جمهوري اسلامي ايران را براي اين كار اعلام كرد.

كرونبرگ و روانچي مبارزه با مواد مخدر را زمينه مناسبي براي همكاري ايران و اتحاديه اروپايي دانستند و معاون وزير امور خارجه خواستار مضاعف كردن تلاش‌هاي دو طرف براي مقابله با اين تهديد مشترك شد.

تخت روانچي تروريسم را عامل نگراني مشترك ايران و اروپا و تهديد كننده منطقه خاورميانه و ديگر مناطق دنيا خواند و با اشاره به درگير شدن گروه‌هاي تروريستي در سوريه و رشد افراط گرايي تحت تاثير اين درگيري‌ها، بر ضرورت مبارزه مشترك جمهوري اسلامي ايران و اتحاديه اروپايي با اين تهديد خطرناك تاكيد كرد.

معاون وزير خارجه همچنين با تشريح ديدگاه‌ها و نقطه نظرات جمهوري اسلامي ايران در خصوص مذاكرات هسته‌اي و توافق ژنو، بر عزم و اراده جدي دولت جمهوري اسلامي ايران براي حل و فصل مسئله هسته‌اي ضمن پايبندي به اصول و مباني موجود تاكيد كرد.

وي دخالت و فشار مخالفان روند مذاكرات و از جمله تلاش‌هاي گسترده رژيم صهيونيستي در جهت اخلال در اين مسير را مطرح كرد و خواستار آن شد كه اين قبيل دخالت‌ها مورد اعتراض و مخالفت قرار گرفته و با آن مقابله شود.

رئيس هيئت پارلمان اروپايي نيز حمايت كامل پارلمان اروپا و اتحاديه اروپا از مذاكرات هسته‌اي و توافق ژنو را اعلام كرد.

دو طرف راجع به بحران سوريه نيز بحث و تبادل نظر كردند و معاون اروپا و آمريكاي وزارت امور خارجه، روش‌هاي سياسي و ديپلماتيك را تنها راه‌حل واقعي بحران سوريه ذكر و آمادگي جمهوري اسلامي ايران را براي اداي سهم و نقش مثبت و سازنده خود در اين ارتباط اعلام كرد.

انتهاي پيام/ص

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن