تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803101603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي نياز به تقويت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي نياز به تقويت دارد
نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: نزديك به 60 نفر از نمايندگان با امضاي نامه‎اي تذكر كتبي را به آقاي رئيس جمهور داده‌ايم كه نياز است در ادامه كار تيم مذاكره‌كننده از نظر فني و حقوقي تقويت شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، سيدعلي طاهري امشب در همايش ولايت و بصيرت در گرگان اظهار داشت: در خصوص موضوع مذاكرات هسته‎اي به اين شكل نيست كه برد بزرگي را كسب كرده باشيم و يا شكست سنگيني خورده باشيم.

وي متذكر شد: هيچگاه نبايد ما اين عبارت جام زهر را به كار ببريم چون يكبار در تاريخ انقلاب اين عبارت به كار برده شده و تنها كسي كه اين عبارت را به كار برد شخص حضرت امام(ره) بود؛ چه كسي جسارت داشت بگويد كه قبول قطعنامه جام زهري بود كه به امام داده شد و امام خودشان اين نكته را فرمودند.

طاهري گفت: آيا حضرت آقا امروز نمي‎توانند خودشان اين جمله را بفرمايند كه امروز افراد ديگر بخواهند اين حرف را بزنند و از رهبرشان جلوتر حركت كنند.

نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پاسخ رهبري در خصوص نامه‎ روحاني به ايشان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه رئيس جمهور به مسائل كلي اين مذاكرات اشاره كرد رهبري در پاسخ فرمودند كه آنچه نوشته‎ايد جاي تقدير دارد و رهبري در خصوص كل و جزئيات اين موضوع قضاوتي نكردند.

طاهري افزود: اما قبل از اين توافق و هم در اين پيام حضرت آقا تشكر از تيم مذاكره‌كننده مشخص است و همه نيز بايد از كساني كه در اين مذاكره تلاش كردند تشكر كنيم.

وي اضافه كرد: اين مذاكرات كار آساني نيست زيرا يك جنگ سرد است.

توانمندي فني و حقوقي تيم مذاكره‌كننده نياز به تقويت دارد

نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: ما يك نگراني در خصوص توانمندي فني و حقوقي تيم مذاكره‌كننده داريم و نگران هستيم در اين دو حوزه ضعيف باشند.

طاهري تاكيد كرد: خبرنگاراني كه در حاشيه اين مذاكرات حضور داشتند مي‎گفتند كه تيم مذاكره‌كننده آمريكا دائم وارد جلسه مي‎شدند و بيرون مي‎آمدند و زماني كه از جلسه خارج مي‎شدند چند تيم تخصصي به آنها مشورت مي‎دادند كه چه كاري را انجام دهند.

وي متذكر شد: اما تيم ما چند نفري بودند كه دائم در حال بحث و مذاكره با اين تيم‎هاي قدرتمند بودند و نياز است اين تيم از نظر تخصصي و فني تقويت شود.

طاهري ادامه داد: در اين راه نزديك به 60 نفر از نمايندگان با امضاي نامه‎اي تذكر كتبي را به آقاي رئيس جمهور داده‎ايم كه نياز است در ادامه كار اين تيم از نظر فني و حقوقي تقويت شود.

نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اجلاس سالانه روساي جمهور در سازمان ملل گفت: در اين مراسم آقاي اوباما صحبت‎هايي را ارائه كرد كه پس از اين صحبت‎ها برخي از جريانات در داخل كشور ذوق‎زده شدند كه رئيس جمهور آمريكا گفته است كه ما حق غني‎سازي و بهره‎مندي از انرژي هسته‎اي را براي ايران محترم مي‎دانيم.

طاهري اضافه كرد: اما دو روز بعد گفتند اوباما اين را نگفته و گفته است كه ايران مي‎تواند از انرژي هسته‎اي استفاده كند و خودش نبايد اين فناوري را داشته باشد و بايد از ديگران بگيرد و استفاده كند.

وي متذكر شد: اين حرف حساب شده بوده زيرا مي‎خواسته حرفي زده باشد كه هم روي خوشي را نشان داده باشد هم حق ايران را ندهد.

طاهري تاكيد كرد: اين نمونه‎اي از اهميت مذاكرات است و بايد در خصوص تمام كلمات بيان شده در مذاكرات تفكر و دقت شود.

قضاوت در خصوص مذاكرات زود است

نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي در خصوص قضاوت درباره نتيجه مذاكرات اظهار داشت: قضاوت در خصوص مذاكرات زود است ولي اين به اين معني نيست كه نبايد نقد شود.

طاهري ادامه داد: نقد نبايد به صورتي باشد كه فضاي كشور را مايوس‎‎كننده نشان بدهيم و نقد و مراقبت به‎ويژه بايد در مرحله آخر با دقت انجام شود.

وي گفت: حرف‎هايي كه نظام سلطه و كشور آمريكا پس از مذاكرات زده‎اند همانند گذشته با روحيه نامردي و استكباري است.

طاهري متذكر شد: با توجه به اينكه هنوز زمان اجراي نتايج مذاكرات فرا نرسيده، بهتر است كه كمي صبر داشته باشيم تا در روزهاي آينده اجرا شود و پس از آن قضاوت كنيم.

وي در پايان ابراز داشت: با شناختي كه از مجلس شوراي اسلامي وجود دارد در مسئله‎اي مثل مسئله هسته‎اي و غني‌سازي مجلس شوراي اسلامي كوتاه نخواهد آمد و محكم ايستاده است.

انتهاي پيام/83004/غ40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن