تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامي لاهيجان تأكيد كردضرورت آگاهي خانواده‌ها از شيوه‌هاي كلاهبرداري اينترنتي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي لاهيجان تأكيد كردضرورت آگاهي خانواده‌ها از شيوه‌هاي كلاهبرداري اينترنتي
فرمانده انتظامي لاهيجان آگاهي خانواده‌ها نسبت به شيوه‌هاي كلاهبرداري اينترنتي را ضروري دانست.


محمود قاسمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهيجان با اشاره به اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي اظهار كرد: در راستاي اجراي اين طرح تعدادي از واحدهاي صنفي مورد بازديد قرار گرفتند.

وي افزود: طي 72 ساعت گذشته ماموران اداره بر نظارت بر اماكن عمومي و همكاري اتحاديه‌هاي صنفي، 57 واحد صنفي شهر لاهيجان در بخش‌هاي مختلف را مورد بازديد محسوس و نامحسوس قرار دادند و 15 واحد نيز پلمب شدند.

فرمانده انتظامي لاهيجان افزود: به تعدادي واحد صنفي پوشاك فروشي نيز در پرهيز از استفاده قرار ندادن مانكن‌هاي غير متعارف اخطار داده شد.

به گفته وي به 20 واحد صنفي كه داراي تخلفات جزئي بودند تعهدات لازم در باره رعايت مقررات و شئونات اسلامي اخذ شد.

قاسمي با درخواست از واحدهاي صنفي در زمينه رعايت شئونات اسلامي، از شهروندان لاهيجان خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفي موارد را به فوريت‌هاي پليسي 110گزارش دهند.

وي در ادامه بر ضرورت آموزش و آگاهي والدين به هنگام استفاده فرزندان آنها از فضاي مجازي هشدار داد.

اين مسئول با اشاره به مزايا و ويژگي‌هاي منحصر به فرد اينترنت و گسترش و فراگيري كاربران، تصريح كرد: يكي از نگراني‌هاي والدين از دنياي مجازي، آسيب‌هاي روحي و رواني و حتي اخاذي از فرزندان آنها در فضاي مجازي است.

فرمانده انتظامي لاهيجان از والدين خواست تا با آگاه كردن فرزندان خود از شيوه‌هاي كلاهبرداري اينترنتي در صورت مطالبه اطلاعات مالي و بانكي در محيط مجازي بدون صحت و سقم هويت مطالبه كننده، خودداري كنند.

وي از كاربران و والدين آنها خواست راه‌هاي سوء استفاده از اطلاعات شخصي را در اختيار اشخاصي كه هويت آنها مشخص نيست قرار ندهند تا با عواقب ناگواري مواجه نشوند.

قاسمي برخورد با قاچاقچيان چوب را از ديگر اقدام‌هاي پليس لاهيجان ذكر كرد و يادآور شد: در اين راستا مقدار 257 اصله چوب جنگلي قاچاق از نوع توسكا كشف و ضبط شد.

وي از دستگيري سه نفر قاچاقچي چوب در لاهيجان خبر داد و خاطرنشان كرد: جنگل سرمايه ملي اين كشور بوده و قطع اشجار و قاچاق آن موجب ضربه زدن به اقتصاد كشور مي‌شود.

انتهاي پيام/84001/ت30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن