تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل مادر بزرگ برای رسیدن به طلا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
قتل مادر بزرگ برای رسیدن به طلا
سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری مردی خبر داد که برای رسیدن به طلا همسایه خود را که پرزنی 85 ساله بود به قتل رساند. به گزارش نامه نیوز ، سرهنگ رحمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره این خبر گفت: سال گذشته مرگ پیرزنی 85 ساله به علت بیماری قلبی وی توسط بستگان در شهرستان خرمدره طبیعی جلوه و از شکایت خودداری می کنند. 


سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان افزود: بستگان وی پس از مراسم کفن و دفن متوجه می شوند که طلاجات وی که مقدار قابل توجهی بود سرقت شده است. 


این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بستگان وی پس از تنظیم شکوائیه پیگیری جدی صورت نداده تا اینکه پلیس متوجه سرقت طلاجات توسط فردی به نام ب-ن می شود. 


این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس در تحقیقات خود دریافت این متهم به جرم خرید اقلام مسروقه در زندان می باشد . 


رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خاطر نشان کرد: متهم جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی های صورت گرفته اعلام کرد: حدود یک سال قبل با همسر خود منزل متوفیه اجاره و متوجه شدیم وی طلاجات زیادی در منزل نگهداری می کند. 


متهم ادامه داد با برنامه ریزی قبلی به منزل متوفیه مراجعه و در یک اقدام ناجوانمردانه او را خفه و طلاجات او را سرقت و آنها را به مبلغ 80 میلیون تومان فروختیم. 


رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تاکید کرد: با هماهنگی قضایی صحنه بازسازی و متهمان با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.  




1392/9/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن