تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با كمك امدادگران جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي؛ نجات جان دو مادر باردار و 120 نفر گرفتار در برف راه هاي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: با كمك امدادگران جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي؛ نجات جان دو مادر باردار و 120 نفر گرفتار در برف راه هاي آذربايجان غربي
با كمك امدادگران جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي جان دو مادر باردار گرفتار در برف و 120 نفر در راه مانده از مرگ نجات يافت.


به گزارش خبرگزاري برنا از اروميه، نيرو هاي امدادي هلال احمر استان جان دو مادر باردار از اهالي روستاهاي توابع شهرستان هاي اروميه و مهاباد را با انتقال به مراكز درماني نجات دادند و بيش از 120 در راه مانده مسير پيرانشهر- تمرچين را نيز از خطر مرگ رهانيدند.

در پي اطلاع جمعيت هلال احمر شهرستان اروميه از گرفتاري يك مادر باردار اهل روستاي خانگاه ترگور از توابع شهرستان اروميه در كولاك به علت ريزش برف زمستاني، بسته شدن راه هاي ارتباطي و نياز وي به خدمات درماني، تيم امدادي اين جمعبت به همراه يك دستگاه آمبولانس جمعيت هلال احمر و يك دستگاه آمبولانس اورژانس شهرستان اروميه به روستاي مورد اشاره اعزام و با تلاش چند ساعته نيروهاي امداد و نجات اين بانوي باردار به بيمارستلان منتقل و تحت مراقبت هاي پزشكي قرار گرفت.

در اتفاقي مشابه ديگري و گرفتاري يك مادر باردار ديگر در روستاي صوفله از توابع شهرستان مهاباد در ميان برف و كولاك و نياز وي به پزشك و خدمات درماني، اكيب امداد و نجات جمعيت هلال احمر شهرستان مهاباد به همراه يك دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام و با تلاش نيروهاي امدادي و گذر از مناطق صعب العبور و از در ميان حجم سنگيني از برف اين بانوي باردار نجات يافته و به بيمارستان منتقل شد.

همچنين علاوه بر نجات دهها نفر در راه هاي مختلف استان، در مسير شهرستان پيرانشهر- تمرچين نيروهاي امدادي با كمك ارتش توانستند افزون بر 120 نفر در راه مانده را به مراكز اقامتي انتقال دهند.

همچنين به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان آذربايجان غربي، 8 اكيپ سيار و ثابت امدادي در سطح شهرستان اروميه در حال پاسخ گويي به گرفتار شدگان در برف بوده و توانسته اند 230 خودرو گرفتار در برف را رها سازي كنند.

بارش برف كه از شب گذشته در شهرستان اروميه آغاز شده موجب اختلال در عبور و مرور خودروها در سطح معابر و خيابان هاي اين شهرستان گشته، بدين دليل جمعيت هلال احمر شهرستان اروميه با همكاري پايگاه پشتيباني ستاد استاني اين جمعيت از اوايل صبح امروز با اعزام هشت اكيپ سيار و ثابت امدادي و حمايتي به سطح شهر، توانستند تا ظهر امروز با تلاش امدادگران 230 خودرو گرفتار در برف را آزاد سازي كرده و به 450 نفر خدمات امدادي و حمايتي ارائه دهند.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن