تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود عباس: نمي‌خواهيم اسرائيل تحريم شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: محمود عباس: نمي‌خواهيم اسرائيل تحريم شود
محمود عباس اعلام كرد كه تشكيلات خودگردان فلسطين از اعمال تحريم عليه رژيم صهيونيستي حمايت نمي‌كند.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه خبري فلسطين الآن، محمود عباس، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين اظهار كرد: با وجود اينكه ما خواهان تحريم اسرائيل نيستيم و از آن حمايت نمي‌كنيم، اما از همگان مي‌خواهيم تا توليدات شهرك‌هاي يهودي‌نشين را تحريم كنند، چرا كه شهرك‌ها در اراضي ما ساخته شده و قانوني نيستند.

وي تصريح كرد: ما از هيچ كس نمي‌خواهيم تا خود اسرائيل را تحريم كند، چرا كه ما با اين دولت داراي روابطي هستيم و دو طرف يكديگر را به رسميت مي‌شناسند.

در همين راستا، ماركو فارازيو، يكي از موسسان جنبش تحريم توليدات شهرك‌هاي صهيونيستي در ايتاليا گفت: ما به صورت مستقيم از اين اظهارات محمود عباس تاثير پذيرفتيم، چرا كه سخنان او باعث مي‌شود كه ما به راحتي نتوانيم با جامه مدني در كشورمان در اين خصوص صحبت كنيم.

وي در مصاحبه با خبرگزاري فلسطيني "الرأي" تصريح كرد: اگر مي‌توانستم با محمود عباس صحبت مي‌كردم و به او مي‌گفتم كه تحريم توليدات شهرك‌نشين‌ها كافي نيست، چرا كه مشكل فقط به شهرك‌ها محدود نمي‌شود، بلكه مشكل اصلي دولت اسرائيل است كه بر اساس تروريسم، كشتار و تبعيض‌نژادي بنا شده است.

ماركو فارازيو عنوان داشت: نمي‌دانم كه عباس اين اظهارات خود را به نمايندگي از چه كساني ايراد كرد، چرا كه بيشتر فلسطيني‌ از تحريم شهرك‌ها حمايت مي‌كنند.

وي در خطاب به مردم فلسطين گفت: فلسطيني‌ها بايد بدانند كه جنبش تحريم توليدات شهرك‌هاي يهودي نشين از قدرتمندترين جنبش‌هايي است كه در خارج از فلسطين از آن ملت حمايت مي‌كند و اين جنبش ابزاري است كه از طريق آن مي‌توانيم با اسرائيل مبارزه كنيم.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن